اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی:

تحقق سند توسعه اشتغال نیازمند مشارکت آحاد جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در سند توسعه اشتغال آذربایجان‌غربی نیازمند مشارکت تمام آحاد جامعه به ویژه مسئولان هستیم.

تحقق سند توسعه اشتغال نیازمند مشارکت آحاد جامعه است

احمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سند تعهد اشتغال در سال جاری مراحل اجرایی خود را در استان طی می‌کند.

این مسئول با اشاره به تعداد شغل تعهد شده در این سند، تصریح کرد: در سند تعهد اشتغال استان مقرر شده در سال جاری 108 هزار و 500 شغل جدید در استان ایجاد شود.

دهقان با بیان اینکه این میزان اشتغال شامل اشتغالی که توسط ادارات در قالب‌های مختلف و از طریق تسهیلات به صورت خود اشتغالی است ایجاد می‌شود، افزود: تمام ادارات بر اساس این سند موظف شدند نسبت به ایجاد اشتغال در سال جاری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این میان برای هر دستگاه اجرایی استان آذربایجان غربی سهم خاصی مشخص شده است، گفت: بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و کمیته امداد بیش‌ترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با تاکید بر مشارکت جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه متذکر شد: برای تحقق سند تعهد اشتغال استان در سال جاری نیازمند مشارکت جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

دهقان بر شناسایی بیکاران بر اساس قابلیت آن‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: در صورتی که افراد بر اساس قابلیت خود به کار گمارده شوند شاهد موفقیت‌های بی‌شماری در بخش‌های مختلف می‌شویم.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول