اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال از تصمیمات کارگروه اشتغال استان انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از تصمیمات جزیره‌ای کارگروه اشتغال استان در خصوص توجه نکردن به تصمیمات دستگاه‌های شهرستانی انتقاد کرد.

فرماندار خلخال از تصمیمات کارگروه اشتغال استان انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی فرماندار خلخال عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال ضمن انتقاد شدید از تصمیمات جزیره‌ای کارگروه اشتغال استان در خصوص توجه نکردن به تصمیمات دستگاه‌های شهرستانی گفت: فرمانداری که حق دخالت در تصمیم‌گیری برای مشاغل خانگی شهرستان خود را ندارد در نظارت آن نیز دخل و تصرف نخواهد داشت.

وی خواستار استفاده از نظر دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و تصمیمات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شد و افزود: نظر مسئولین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دستگاه‌های معرفی‌کننده طرح باید در مورد طرح‌های مصوب در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لحاظ شود.

هوشنگ محمدی در ادامه ضمن اعلام مهلت ضرب‌العجل یک هفته‌ای برای 332 طرح تصویبی باقی مانده خواستار تسریع در تعیین شعبه بانکی و تعیین تکلیف آن شد.

فرماندار خلخال افزود: در سال گذشته اعتبار و سهم ابلاغی مشاغل خانگی شهرستان خلخال 33 میلیارد و 994 میلیون ریال بوده که در قالب 968 طرح به مبلغ 35 میلیارد و 709 میلیون ریال پرداخت شده که مانده اعتبار سهم مشاغل خانگی سال گذشته 15 میلیارد و 807 میلیون ریال است.

وی اعتبار سال 91 شهرستان خلخال در حوزه مشاغل خانگی را 37 میلیارد و 206 میلیون ریال اعلام نمود و افزود: ما انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب سریع و راه‌اندازی کار مردم جدیت ویژه به خرج دهند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با اینکه هشت ماه از سال گذشته اما انتظار داریم همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی به نحوی باشد که این مبلغ تا پایان سال جذب شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌‌گذاری شهرستان خلخال از سیستم بانکی و صندوق مهر امام رضا (ع) خواست تا رسیدگی و پرداخت پرونده‌های مشاغل خانگی را در اولویت کاری قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی فرماندار خلخال در این جلسه از بانک عامل کشاورزی و صادرات به لحاظ پرداخت سریع و راه‌اندازی کار مردم در بخش مشاغل خانگی سال 90 تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول