اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا:

اشتغال جوانان به پروژه ملی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: با توجه به اینکه هر جا پروژه‌ای به شکل ملی تعریف شده، موفق بوده است، امروز اشتغال جوانان باید به پروژه ملی تبدیل شود.

اشتغال جوانان به پروژه ملی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی‌گل ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که به مناسبت 16 آذر در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، اظهار کرد: دانشجویان باید همواره آرمان‌های بزرگی داشته باشند و با آرمان‌های خود همواره خواسته‌های کوچک را از خود دور کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید خواسته‌های خود را به پروژه‌‌ای ملی تبدیل کنیم، افزود: امروز مهمترین مشکل کشور اشتغال است و باید جوانان این مطالبه را به پروژه‌ای ملی تبدیل کنند تا نتیجه مثبتی حاصل شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه هر جا پروژه‌ای به شکل ملی تعریف شده است، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس مبارزه با دشمن را عزمی ملی در نظر گرفتند، که با این عزم همه اقشار جامعه حاضر شدند که با شکل‌گیری پروژه‌ای ملی توانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی با اشاره به ایمان و تسلیحاتی که کشور ما دارد، گفت: کشور ما با تکیه بر این دو اصل، همواره در برابر دشمنان می‌ایستد که مایه امید جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

زلفی‌گل اظهار کرد: امروز پروژه ملی ما اشتغالزایی است و ما برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به اشتغال داریم که جوانان باید این امر را تبدیل به پروژه ملی کنند.

وی با بیان اینکه دنیای سلطه تنها به منافع خود می‌اندیشد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی روزی با تاکتیک قدرت سخت و روزی با تاکتیک قدرت نرم به دنبال ایران بود اما امروز از هر دوی آنها علیه ایران استفاده می‌کند که همواره ضربه‌های آن را نیز می‌خورد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه دانشجو باید تراز تفکر بالایی داشته باشد، افزود: دانشجو باید همواره مطالبه‌گری علمی داشته باشد و آرمان‌گرایی را مد نظر قرار دهد.

وی ابراز داشت: بلای جامعه کنونی ما فرهنگ قانون‌گریزی است که امروز ما با آن مواجهیم و گرفتار آن شده‌ایم که برای رهایی از آن هر کس باید از خود شروع کند.

زلفی‌گل با اشاره به قرارگیری دانشگاه بوعلی سینا در بین 23 دانشگاه برتر کشور اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا توانست در بین دانشگاه‌های کشور رتبه 18 را کسب کرد که بدون احتساب دانشگاه‌های علوم پزشکی رتبه 13 را از آن خود کرده است.

در پایان از دانشجویان منتخب نمونه کشوری و دانشجویانی که معدل بالای ورودی را کسب کرده‌ بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/89003/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول