اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قزوین خبر داد

کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی قزوین از کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد.

کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلام‌حسین دارایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ترافیکی ـ زمستانی پلیس‌ راه استان قزوین اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌هایی که در هر کشور نقش مهمی ایفا می‌کند، نیروهای مسلح مقتدر آن است و قوای نظامی در جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از نیروی انسانی مؤمن و کارآمد، امکانات و تجهیزات پیشرفته سرفراز بوده است.

وی امنیت را اساسی‌ترین خواسته مردم از حکومت دانست و افزود: پلیس باید در راستای انجام وظایف خود با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار قرار دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین هدف از اجرای طرح زمستانی پلیس راه را پیشگیری از وقوع حوادث و خدمت‌رسانی به مردم اعلام و خاطرنشان کرد: زمانی پلیس در فعالیت‌های خود موفق است که مردم و سایر نهادها به وظایف قانونی خود عمل کنند.

دارایی در ادامه با اشاره به اینکه انسان، راه و وسیله سه عنصر مهم حمل و نقل و ترافیک هستند، اضافه کرد: آنچه که بیش از سایر عوامل می‌تواند در وقوع سوانح نقش ایفا کند، عامل انسانی بوده و امروز بیشترین علت تصادفات در کشور تخلف از مقررات به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز است.

وی از کاهش 19 درصدی مجموع تصادفات درون شهری و برون شهری در هشت ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در طی این مدت تصادفات فوتی 22 درصد و تصادفات جرحی 13.5 درصد کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه استان از موقعیت خاص جغرافیایی در حمل و نقل برخوردار است از مأموران پلیس راه خواست در جاده‌ها حضور فعال‌تری داشته باشند و در هنگام وقوع سوانح در کم‌ترین زمان در محل حضور یافته و به امداد مردم بشتابند.

انتهای پیام/2667/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول