اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ترافیک خوی خبر داد

کاهش آمار تصادفات فوتی در خوی

خبرگزاری فارس: دبیر شورای ترافیک خوی گفت: میزان تصادفات فوتی در شهرستان خوی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش آمار تصادفات فوتی در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی علی توحیدنیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک خوی اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته تعداد هفت فقره در آمار فوتی کاهش دیده می‌شود.

وی افزود: با تلاش پلیس راهور و افزایش تعداد دوربین‌های مختلف در مراکز و میدان‌ها میزان تصادفات در این شهرستان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

توحیدنیا اضافه کرد: تعداد کل تصادفات به ثبت رسیده در هفت ماه سال جاری 3 هزار و 200 مورد است که 41 درصد از این آمار مربوط به تصادفات جرحی است.

دبیر شورای ترافیک خوی ادامه داد: در این مدت یک هزار و 312 فقره مربوط به تصادفات جرحی است.

به گفته وی همچنین 39 درصد از این آمار به تصادفات خسارتی اختصاص دارد و 46 درصد نیز مربوط به تصادفات جرحی موتورسیکلت است.

توحیدنیا اظهار داشت: کمربندی سیستانی‌زاده، بلوار ولایت فقیه، کمربندی شهید حجازی‌فر، کمربندی صفرزاده، رسالت و کارگر از جمله مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز خوی در طی هفت ماه گذشته بوده است.

گفتنی است در این نشست نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و کاهش سرعت، حذف برخی از پل‌های واقع در این میدان، بازدید عوامل نیروی انتظامی از نمایشگاه‌های موجود در بلوار رسالت و ممانعت از فعالیت واحدهای فاقد پروانه، مکاتبه با شرکت تعاونی و اداره راه و شهرسازی در زمینه آسفالت کردن باند خاکی در بلوار آقا میرزا ابراهیم کوی ولیعصر و هرس درخت مانع دید چراغ راهنمایی در میدان بسیج (تقاطع خیابان خمینی جنوبی)، نرده‌کشی ابتدای نبش خیابان امام (ره) تا خط عابرپیاده مقابل بانک سپه در میدان بسیج و تقاطع خیابان سلامت بخش با ضلع شرقی خیابان خمینی تا انتهای نمایشگاه اتومبیل و تامین روشنایی پل ولیعصر از جمله مصوبات این شورا بود.

همچنین ارائه نقاط حادثه بر اساس کروکی به منظور تجزیه و تحلیل حوادث و ارائه آمار به صورت ماهانه به دبیرخانه شورای ترافیک برای آسیب‌شناسی علت وقوع حادثه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/61008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول