اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به آمار تصادفات در گلستان؛

برنامه‌های کاهش تصادفات در گلستان فراتر از برنامه‌های ملی باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به آمار تصادفات و تلفات رانندگی در استان، برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات و تلفات و پیشگیری در این زمینه باید فراتر از برنامه‌های ملی باشد.

برنامه‌های کاهش تصادفات در گلستان فراتر از برنامه‌های ملی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار داشت: همزمان با روز جهانی یادبود قربانیان ترافیک، هفته احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از 22 لغایت 28 آبان جاری به همراه برنامه‌های مختلف و متنوع در استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آمار تصادفات و تلفات رانندگی در استان، برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات و تلفات و پیشگیری در این زمینه باید فراتر از برنامه‌های ملی باشد.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان افزود: گرامیداشت این هفته، باید نقطه شروع برای گام‌های بعدی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی، ترافیک و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دستگاه‌های اجرایی استان برای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی شود.

رئیس شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: تحقق این مهم و دستیابی به وضعیت مطلوب، مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌ها و همچنین دستگاه‌های تاثیرگذار در این حوزه است.

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه موضوع احترام به قوانین در طیف‌های گسترده قابل بحث و بررسی است، از شهروندان شریف استان خواست که به رعایت قوانین و مقررات علی‌الخصوص در هفته‌ای که با این عنوان نامگذاری شده است تأمل و همت بیشتری گمارند.

وی اعلام کرد: برگزاری مسابقه انشا، انتخاب بهترین شعار ترافیکی و نقاشی با موضوع روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی در مدارس، اجرای برنامه در مدارس حاشیه راه‌ها، برپایی کارناوال در سطح شهر توسط دانش‌آموزان ابتدائی، تمرکز برنامه‌ها در شرکت‌های حمل و نقل مسافربری از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته است.

از دیگر برنامه‌های روز آموزش‌های همگانی توسط هلال احمر، اورژانس و تمام نهادهای مردمی، برگزاری همایش ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده، توزیع تجهیزات ایمنی بین مالکان ماشین‌آلات کشاورزی، سخنرانی ائمه جمعه و مسئولان استانی در خطبه‌های باشکوه نماز جمعه در 26 آبان ماه و توزیع بروشورهای ایمنی بین نمازگزاران متناسب با موضوع هفته نام‌گذاری شده است.

برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل و برگزاری همایش روز یادبود از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول