اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر تأخیر در راه اندازی کنارگذر شمالی

وزارت راه مسئول تصادفات فوتی در بجنورد است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد وزارت راه و شهرسازی را مسئول تصادفات فوتی در این شهر به خاطر تردد وسائط نقلیه سنگین ناشی از تأخیر در راه اندازی کنارگذر شمالی بجنورد دانست.

وزارت راه مسئول تصادفات فوتی در بجنورد است

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اکنون به خاطر نبود کمربندی در این شهر، همه روزه شاهد تصادفات و همچنین تلفات جانی در مسیر تردد وسائط نقلیه سنگین از داخل بجنورد هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 6 سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شمالی بجنورد سپری می‌شود، افزود: با وجود قول‌های مکرر مسئولان برای راه اندازی یک باند از این کنارگذر در سال گذشته، خرداد و یا تابستان امسال، لیکن این پروژه هنوز آماده نشده است.

گریوانی تصریح کرد: حجم سنگین تردد هزاران خودرو به خاطر نبود کمربندی، به شهر تحمیل شده که علاوه بر ترافیک مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: شورای اسلامی این شهر نیز مکرراً ضرورت تسریع در راه‌اندازی این پروژه را به مسئولان هم گوشزد لیکن تاکنون این پروژه آماده نشده است.

به گزارش فارس، نماینده مردم بجنورد نیز طی مصاحبه‌های مختلف با خبرنگار فارس از تأخیر در راه‌اندازی این پروژه زیربنای در خراسان شمالی انتقاد کرده است.

موسی‌الرضا ثروتی گفته این پروژه اکنون سه سال از برنامه عقب‌تر بوده و برای مرکز استانی چون خراسان شمالی، نبود کمربندی زیبنده نیست.

کنارگذر شمالی بجنورد به طول 21 کیلومتر مسیر غرب به شرق بجنورد را به یکدیگر متصل می‌کند.

انتهای پیام/63002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول