اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل رعایت نکردن مسائل فنی

تصادفات در راه‌های روستایی زیاد است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آمار بالای تصادفات رانندگی در راه‌های روستایی به دلیل رعایت نکردن مسائل فنی در این راه‌ها تاکید کرد: ارتقای ایمنی راه‌های روستایی باید در اولویت قرار گیرد.

تصادفات در راه‌های روستایی زیاد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد اشرف‌نیا در نشست اعضای کمیته ایمنی حمل و نقل آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پیش از اصلاح زیرساخت‌ها نمی‌توان انتظار کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی جاده‌ها را داشت.

وی بر ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز و تامین روشنایی جاده‌ها تاکید کرد و گفت: تدابیر و عملکرد اداره‌های کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌ها و نیز پلیس راه استان در کاهش تلفات جاده‌ای موثر بوده و باید اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

اشرف‌نیا با اشاره به زیاد بودن تصادفات رانندگی در راه‌های روستایی به دلیل رعایت نکردن مسائل فنی در این راه‌ها تاکید کرد: ارتقای ایمنی راه‌های روستایی باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیته حمل و نقل آذربایجان‌شرقی، در عین حال به نقش مهم نصب تابلوهای راهنمایی، خط‌کشی جاده‌ها و استفاده از سامانه‌های کنترل هوشمند سرعت در افزایش ایمنی راه‌ها اشاره و پیشنهاد کرد؛ کمیته حمل و نقل منطقه‌ای تشکیل شود تا با بهره‌گیری از توان یکدیگر و هم‌افزایی بیشتر اقدام‌های اساسی در چارچوب رفع مشکلات و آسان‌سازی آمد و شدها برداشته شود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول