اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

تصادفات خسارتی تا 31.5 میلیون ریال نیاز به کروکی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: از این پس تصادفات خسارتی تا سقف 31 میلیون و 500 هزار ریال نیاز به ترسیم کروکی ندارد.

تصادفات خسارتی تا 31.5 میلیون ریال نیاز به کروکی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عادل مجدمی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت‌های بیمه مقررشد در تصادفات خسارتی تا سقف 31 میلیون و 500 هزار ریال بدون نیاز به ترسیم کروکی، طرفین تصادف به منظور دریافت خسارت می‌توانند به شرکت‌های بیمه مربوطه مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: این تصمیم به منظور کاهش اتلاف وقت همشهریان عزیز و روانسازی ترافیک در سطح شهرها و جاده‌ها اتخاذ شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از وقوع تصادفات و ایجاد ترافیک روان تدوین شده و تخلف از مقررات باعث بروز تصادف و کند شدن حرکت می‌شود که این تصمیم به منظور جلوگیری از مسدود شدن معابر و روان‌سازی ترافیک به اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: طرفین تصادف در صورت عدم توافق در تعیین مقصر حادثه می‌توانند ضمن کنار کشیدن وسایل نقلیه خود از طریق شماره تماس 110 مشاوره دریافت کنند.

مجدمی خاطر نشان کرد: گام اول برای بهبود وضع ترافیک، نظم در رفت وآمد و نیز تامین امنیت و سلامت شهروندان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و انتظار ما از همه رانندگان این است که همانند گذشته همکاری لازم در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شش ماهه نخست امسال 3هزار و732 فقره تصادف در خوزستان به وقوع پیوسته که کاهش 9 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول