اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی یادآور شد

مقام نخست خراسان‌رضوی در کاهش تصادفات منجر به فوت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی در کاهش تصادفات منجر به فوت مقام نخست کشور را در اختیار دارد.

مقام نخست خراسان‌رضوی در کاهش تصادفات منجر به فوت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، بهمن امیری‌مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی گناباد که در سالن اجتماعات اداره راهنمایی و رانندگی گناباد برگزار شد اظهار داشت: به گفته پیامبر(ص) در روز قیامت از چند چیز سؤال می‌شود: چگونگی گذراندن عمر، جوانی و مال و ثروت، و خوشبختانه مردم ایران مردم متدینی هستند به طوری‌که علی‌رغم گرانی موجود، امسال نذری‌ها و سفره‌های محرم مثل سال‌های گذشته بسیار خوب برگزار شد.

وی افزود: در قیامت طبق گفته پیامبر(ص) از محبت اهل بیت هم سؤال می‌کنند و این در حالی است که خوشبختانه بیشترین شیعیان و محبان اهل بیت در این کشور وجود دارد.

وی در ادامه گفت: با وجود خانواده‌های متدینی که در کشور وجود دارد گاه غفلت‌هایی درباره تربیت دینی فرزندان برخی از این خانواده‌ها صورت می‌گیرد که باید هوشیار بود.

امیری‌مقدم بیان داشت: امروز باید افتخار کنیم اگر قدمی بر می‌داریم برای خدمت به مردم باشد و نیروی انتظامی امروز در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز تهاجم فرهنگی دشمن بسیار سنگین است و اساس اعتقادی ما را نشانه گرفته، به طوری‌که حتی موبایلی که در دست کودکان ماست به مثابه یک بمب متحرک است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: در حال حاضر امنیت قابل قبولی در کشور حاکم است و این امنیت را کسی درک می‌کند که شاهد حوادثی چون حوادث کشور سوریه باشد.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باید کارهای فرهنگی انجام شود، باید آموزش‌های لازم به جامعه داده شود چرا که امروز احساس امنیت بسیار مهم‌تر از خود امنیت است.

امیری‌مقدم بیان داشت: در حال حاضر خوشبختانه احساس امنیت در کشور وجود دارد به طوری‌که مردم به‌طور شبانه‌روزی مشغول فعالیت و تردد هستند چرا که در برخی از کشورها برای عبور و مرور مردم ساعات خاصی مشخص است که نشان از عدم وجود امنیت است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه اظهار داشت: استان خراسان‌رضوی در کشور در بحث کاهش تصادفات فوتی مقام نخست را داشته و تعداد 250 نفر کمتر کشته شدند که این امر نتیجه خدمات نیروی انتظامی و همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی گفت: در شهرستان گناباد هر چند 61 درصد کاهش تصادفات فوتی داشتیم اما متاسفانه شاهد افزایش تصادفات جرحی بوده‌ایم که در این‌باره باید فعالیت بیشتری صورت بگیرد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی گناباد نیز در ادامه این مراسم گفت: امنیت و ارتقای امنیت، تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های گناباد از جمله برنامه‌های فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خواهد بود.

علی قدمگاهی افزود: پیشگیری از جرم در کنار دقت و سرعت در کارها، ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی و آموزش درباره برخی از جرایم از اولویت‌های دیگر این فرماندهی است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول