اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌‌ای سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد

رصد پیشرفت‌ها در بازدید‌ همگانی از اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌‌ای سیستان‌و‌بلوچستان گفت: از یازدهم تا شانزدهم آذرماه، رصد پیشرفت‌های اداره کل‌ آموزش فنی‌و‌حرفه در بازدید‌ همگانی از آموزش فنی‌و‌حرفه‌‌ای صورت می‌گیرد.

رصد پیشرفت‌ها در بازدید‌ همگانی از اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی در نشستی مطبوعاتی گفت: بر اساس سیاست‌های سازمان آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای هر ساله در 2 نوبت از سال بازدید همگانی برای رصد پیشرفت‌های جدید اداره کل برگزار می‌شود که یک نوبت در اردیبهشت ماه برگزار شده و نوبت دوم نیز فردا آغاز می‌شود و تا شانزدهم آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی فراهم کردن زمینه آگاهی بخشی به جامعه هدف را یکی از اهداف این بازدید عنوان کرد و گروه‌های مختلف 11 سال به بالا تا سنینی که توان کسب مهارت و کار در محیط کارگاه را دارند، جامعه هدف سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستا‌ن‌وبلوچستان ادامه داد: جامعه هدف سازمان آموزش‌ فنی‌ و‌ حرفه‌ای را یک طیف گسترده از جویندگان کار فاقد کار شهری، روستایی، دانش‌آموزان، دانشجویان و بخش‌های خدماتی دستگاه‌های اجرایی و... تشکیل می‌دهند.

جهانتیغی تجهیزات سخت‌افزاری اداره کل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای را بی‌رقیب در استان عنوان کرد و ادامه داد: هیچ نهادی به لحاظ سخت‌افزار‌های آموزشی نمی‌تواند با ما برابری کند، این وسایل با هزینه‌های زیاد خریداری شده تا عموم جامعه از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

وی ضمن تبیین اهداف بازدید همگانی، از فراهم شدن تشریفات و مقدمات اجرای کار خبر داد و افزود: نشست‌هایی با برخی از دستگاه‌های آموزشی برگزار شده و اصرار ما برای مشارکت نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش بوده و این طرح مورد استقبال این ساختار نیز قرار گرفته‌ است.

جهانتیغی شرکت محصلان کار‌ و‌ دانش را در این بازدید ضروری ارزیابی کرد و حضور دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان را ایده‌آل در راستای تصمیم گیری برای آینده دانست.

انتهای پیام/75001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول