اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 350 میلیون ریال

نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای گلزار بردسیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای گلزار شهرستان بردسیر در سه رشته افتتاح شد.

نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای گلزار بردسیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان، نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای گلزار شهرستان بردسیر با سه رشته مهارتی قالیبافی، جوشکاری و باغبانی با ظرفیت هر رشته 15 نفر‌ در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال راه‌اندازی شده و آماده آموزش رایگان علاقمندان است.

مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان ‌در مراسم افتتاح این مرکز آموزش مهارتی با اشاره به تحریم استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: آموزش‌های‌ فنی و حرفه‌ای بهترین راه مقابله با تحریم‌ها و بی‌نیازی از کشورهای غربی است.

وی افزود: آموزش‌های مهارتی با اشتغال پایدار‌ در مهار بحران بیکاری نیز نقش مهم و بسیار موثری دارد و با استفاده از نیروهای انسانی کارآمد فرهنگ کار و تلاش را در جامعه توسعه می‌دهد.

ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: به دلیل نیاز ضروری جامعه امروز به پوشش گسترده این آموزش‌ها‌ با وجود عدم اختصاص بودجه و چارت خاص و با همکاری فرمانداران و بخشداران مناطق محروم و شهرستان‌های تازه تاسیس استان مانند رابر، انار، ارزوئیه، گلباف، شهداد، گلزار، بیاض، فهرج و ریگان طی دو سال قبل زیر پوشش قرار گرفته است.

وی دریافت گواهینامه بین‌المللی‌ و اختصاص وام توسط صندوق مهر امام رضا (ع) در طرح مشاغل خانگی را از دیگر مزایای این آموزش‌ها عنوان کرد که به افراد زندگی و شغل آبرومند اعطاء می‌کند.

حسین موسی‌پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بردسیر نیز در این مراسم آموزش را لازمه پیشرفت کشور دانست و با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، راه‌اندازی این مرکز ‌مهارتی را در راستای رونق منطقه محروم اما با استعداد گلزار و به ویژه احیای هنر قالی نمونه آن بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول