اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان

مسقف‌سازی گلزار شهدای کنگاور وارد فاز عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: مسقف‌سازی گلزار شهدای شهرستان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بود که با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال وارد فاز عملیاتی شد.

مسقف‌سازی گلزار شهدای کنگاور وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی در شورای مشورتی ایثارگران شهرستان کنگاور گفت: مسقف‌سازی گلزار شهدای شهرستان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بود که با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال وارد فاز عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: از مبلغ مصوب مذکور، تاکنون تنها 400 میلیون ریال به اجرای این طرح اختصاص یافته بود که صرف آماده‌سازی و تهیه نقشه گلزار شد.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: با پی‌گیری‌های انجام شده، مبلغ یک میلیارد ریال دیگر برای اجرای طرح تخصیص یافته که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

گفتنی است، نصب عکس شهدای شهرستان در دو طرف پل عابر پیاده مقابل بیمارستان شهید چمران، و ترمیم یا تعویض تابلوهای مزین به اسامی شهدا در کوچه‌ها و خیابان‌ها از مهم‌ترین مصوبات شورای مشورتی ایثارگران شهرستان کنگاور بود.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول