اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان بسیجی استان قم

مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس غبارروبی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان قم گفت: مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزارهای شهدای قم به مناسبت هفته بسیج توسط دانشجویان غبارروبی می‌شود.

مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس غبارروبی می‌شود

علی‌اصغر فرح‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های دانشگاه‌های استان قم در هفته بسیج و ایام محرم اظهار داشت: به این مناسبت همایش پرچم‌داران بصیرت در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که کارشناسان سیاسی با حضور در این جلسات ضمن طرح مباحث سیاسی روز، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: برگزاری تئاتر عاشورایی با محوریت حالات حر در شب عاشورا در دانشگاه‌های استان قم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان قم ابراز داشت: دانشگاه قم، دانشکده فنی پسران و دانشگاه علوم و معارف قرآن میزبان این گروه نمایشی بوده‌اند و این تئاتر در دانشگاه‌های شهاب دانش و دانشگاه علوم پزشکی نیز اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پردیس قم دانشگاه تهران از دیگر برنامه‌های ایام محرم در دانشگاه‌های استان قم است.

فرح‌آبادی با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی شهدا گفت: این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان بسیجی استان قم همراه خواهد بود، به مناسبت هفته بسیج و به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی قم و دانشکده علمی کاربردی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی استان قم در هفته بسیج است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: مسابقات ورزشی نیز در دانشگاه‌های استان قم برای دانشجویان دختر و پسر تدارک دیده شده که با استقبال گسترده‌ای از سوی دانشجویان همراه بوده است.

انتهای پیام/78006/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول