اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امت حزب‌الله

هفتمین سالگرد شهادت شهدای‌رسانه در بهشت زهرا (س) برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفتمین سالگرد شهادت شهدای رسانه با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

هفتمین سالگرد شهادت شهدای‌رسانه در بهشت زهرا (س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش آیین هفتمین سالگرد شهدای رسانه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، امت حزب‌الله و همیشه در صحنه، مسئولان کشوری و لشکری و اصحاب رسانه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

مسئول اجرای هفتمین سالگرد شهادت شهدای رسانه با تاکید بر اینکه شهدای رسانه در راستای نمایش اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران و ملت غیور ایران اسلامی جان خودشان را فدا کردند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم ادامه‌ دهنده راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

حسن سلطانی با اشاره به گره خوردن خون شهدای رسانه با خون شهدای کربلا عنوان کرد: امروز ملت غیور ایران اسلامی در این مراسم گردهم آمده‌اند تا بر گام برداشتن در مسیر شهدا تاکید کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

 

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن خیر مقدم به حاضران در مرسم با اشاره به ویژگی‌های شهدای رسانه اظهار داشت: شهدای رسانه همواره در قلب مردم هستند و اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

اکبر توکلی‌نژاد با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس در حالی که ما مراقب خود بوده و پشت سلاح‌ها قرار داشتیم شهدای رسانه پشت دوربین‌های خود برای به‌تصویر کشیدن اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان سپاه اسلام تلاش می‌کردند.

اجرای تواشیح در ارتباط با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مدح شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط گروه تواشیح محراب،مدیحه سرایی و نوحه‌خوانی مرتضی طاهری، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و عزاداری دسته عزاداران دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آزاد سازی 104 کبوتر به یاد شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های آیین هفتمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

این گزارش حاکی است، روز پانزدهم آذر 84 در حادثه ای ناگوار جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیدند.

این گروه به منظور پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم بندرعباس بودند که هواپیمای حامل آنان دچار نقص فنی شد و پس از برخورد با ساختمان‌های اطراف فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

انتهای پیام/2462/زا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول