اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر بهداشت انجام شد

افتتاح و کلنگ‌زنی 3 پروژه آموزشی ورزشی در دانشگاه پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: ظهر امروز با حضور مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه پروژه آموزشی، ورزشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 3 پروژه آموزشی ورزشی در دانشگاه پزشکی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر وزیر بهداشت با حضور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مجتمع ورزشی شهدای دانشگاه را افتتاح کرد. این مجتمع ورزشی شامل سالن فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس، شطرنج، بدن‌سازی و دارت است.

مساحت این مجتمع 2 هزار و 355 متر مربع است و با اعتبار 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است. همچنین عملیات اجرایی مجتمع آموزشی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

این مجتمع 2 هزار و 550 متر مربع وسعت دارد و برای ساخت آن 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد. با حضور وحیددستجردی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از یادمان هفت شهید این دانشگاه پرده‌برداری شد.

وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم گفت: تجلیل از شهدا یعنی تجلیل از خانواده‌های ایثارگری که پایبندی خود به آرمان‌های شهدای انقلاب را نشان دادند.

این مسئول در ادامه کلنگ استخر و مجتمع تفریحی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را نیز به زمین زد.

وحیددستجردی از پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، کلینیک تخصصی دندانپزشکی، تجهیزات آمفی‌تئاتر پردیس، سالن اختصاصی امتحانات و احداث تجهیز سایت پردیس بازدید کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز به همراه معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح واحدهای مسکن مهر و بیمارستان شهدای خلیج فارس به بوشهر سفر کرده است.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول