اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

اجرای 54 پروژه عمرانی ورزشی در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هم اکنون 54 پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در سطح استان اردبیل در حال اجراست.

اجرای 54 پروژه عمرانی ورزشی در استان اردبیل

احد پازاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از اعتبارات استانی این اداره کل که حدود 4.5 میلیارد تومان بود در سال گذشته 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تحقق یافت.با جذب این اعتبار بخشی از پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده و یا در حال بهره‌برداری است.

این مسئول بیان داشت: امسال نیز از وزارت ورزش و جوانان خواسته‌ایم اعتبار ابلاغی به این استان را 100 درصد تخصیص بدهد که با دستور صریح وزیر ورزش و جوانان قرار است این امر به شایستگی صورت بگیرد تا بخش مهمی از معضلات و مشکلات رفع شود.

وی از افتتاح 11 پروژه عمرانی در حوزه جوانان در یک سال اخیر خبر داد و گفت: چهار پروژه ورزشی نیز که شامل احداث سالن‌ در شهرستان خلخال است به زودی افتتاح می‌شود.

پازاج با اعلام اینکه در دولت نهم و دهم در مجموع 40 پروژه به بهره‌برداری رسیده است، افزود: امسال رقم اعتبار استانی ما 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است که هنوز اعتبارات ملی ابلاغ نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 233 سالن ورزشی در این استان در حال فعالیت و جذب علاقمندان است، تصریح کرد: سرانه ورزش این استان هم اکنون 65 صدم متر مربع است که در شهرهای نیر، نمین، کوثر و بیله‌سوار از سرانه استاندارد بالاتر هستیم و در بقیه شهرستان‌ها نیز سرانه ورزشی استان پایین‌تر از استاندارد تعریف شده است.

وی بیان داشت: بر اساس آمایش سرزمینی در هر شهرستان بنا به نیاز آن منطقه سالن احداث می‌شود که ما بیشتر سعی داریم سالن‌های ورزشی مسابقه‌ای را احداث کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

پازاج در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما دیگر نیازی به احداث سالن‌های ورزشی تمرینی نداریم و با گذر از این مرحله می‌توانیم به صورت تخصصی راه‌اندازی خانه کشتی، ژیمناستیک،  تکواندو، وشوو را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول