اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

40 پروژه ورزشی در استان اردبیل در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 40 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سطح استان اردبیل در حال اجراست که در تلاش هستیم با تامین اعتبار مناسب بخشی از این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

40 پروژه ورزشی در استان اردبیل در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در نشست مسئولان تربیت بدنی در اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس آمایش سرزمینی در مناطق مختلف هدف‌گذاری‌های خود را در حوزه ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی انجام می‌دهیم و یقین داریم که تخصصی‌سازی سالن‌های ورزشی می‌تواند هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما را انسجام بخشد.

وی با اعلام اینکه دیگر دوران ساخت سالن‌های ورزشی عمومی، سوله‌ها به شکل فله‌ای گذشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به تخصصی شدن ورزش و گرایش جوانان به رشته‌های متنوع ما بیش از هر زمان دیگر به ساخت سالن‌های تخصصی و خانه‌های رشته‌های مختلف به ویژه مادر نیاز داریم تا بتوانیم ورزشکاران مستعد و صاحب سبک را تربیت کرده و تحویل دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام اینکه در این مسیر وزیر ورزش و جوانان قول داده است اعتبارات استان اردبیل را صد درصد تخصیص دهد، یادآور شد: سال گذشته برای تکمیل 54 پروژه عمرانی ورزش 4.5 میلیارد تومان اختصاص یافته بود که از این رقم 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تحقق یافت.

پازاج گفت: امسال نیز در همین حدود اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است که امیدواریم هم اعتبارات استانی و هم کشوری با تخصیص صد درصد تزریق شد تا بتوانیم شاهد تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه در هشت ماه گذشته 11 پروژه‌ عمرانی تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: چهار پروژه عمرانی دیگر نیز در حال تکمیل شدن است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل سرانه ورزشی استان اردبیل را 0.65 متر‌مربع اعلام کرد و بیان داشت: در برخی از شهرستان‌ها سرانه ورزش بالاتر از میانگین کشوری است که این جای امیدواری برای توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی است.

پازاج افزود: زمانی می‌توانیم ورزش قهرمانی را توسعه بدهیم که نگاه ما به ورزش نگاه ارزش‌مداری باشد تا زمینه برای حضور جوانان و نوجوانان علاقمند بهتر فراهم شده و آنها با گرایش به رشته‌های مورد نیاز بتوانند توانمندی‌های خود را در کنار قابلیت‌های فردی در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی به نمایش بگذارند.

وی به موفقیت ورزشکاران المپیکی و پار‌المپیکی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه یک سرمایه‌گذاری میان مدتی را شاهد بودیم که بیش از گذشته باید برای رقابت‌های المپیک آینده و مسابقات جهانی هدف‌گذاری‌های واقعی‌مان را با واقع‌بینی انجام دهیم تا بتوانیم یک حرکت قابل انتظار را از ورزشکاران استان شاهد و ناظر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما در حد بضاعت و توان خود هم از ورزش قهرمانی و هم همگانی حمایت می‌کنیم و امیدواریم جمعیت برخوردار از خدمات ورزشی را به سرعت افزایش دهیم.

انتهای پیام/62001/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول