اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

همه از امکانات موجود برای پیشرفت‌های علمی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: ما نباید فقط توقع کار از مسئولان داشته باشیم، بلکه همه باید از امکانات موجود شهرستان قلعه‌گنج در راستای پیشرفت علمی استفاده کنند.

همه از امکانات موجود برای پیشرفت‌های علمی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی پیش از ظهر امروز در کمیسیون دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: تنها جایگاه آموزش عالی این شهرستان است که به برکت انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تمدن و علم ایران افزود: ایران مهد علم در گذشته‌های دور بوده و با ورود اسلام این تمدن پربارتر و شکوفاتر شده است.

فلاحی تصریح کرد: ما نباید فقط توقع کار از مسئولان داشته باشیم، بلکه همه باید از امکانات موجود شهرستان قلعه‌گنج در راستای پیشرفت علمی استفاده کنند.

وی گفت: مشکلات ساختمان جدید دانشگاه پیام‌نور باید به طور ویژه بررسی شود تا روند شکوفایی منطقه با خللی مواجه نشود و دانشجویان و استادان بتوانند با آرامش به امر تعلیم و تعلم بپردازند.

فلاحی با تأکید بر اینکه باید امر تعلیم و تربیت در اولویت اول کارها قرار گیرد، بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه روز دانشجو قرار داریم باید برنامه‌ای در شأن دانشجویان و استادان برگزار شود.

انتهای پیام/80009/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول