اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر همدان:

385 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر همدان تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر همدان گفت: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر توانسته است طی این مدت 385 دانشجو در رشته‌های مختلف جذب کند.

385 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر همدان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد اسدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر استان همدان اظهار کرد: این مرکز با 29 دانشجو و یک رشته مدیریت عملیات امداد کار خود را در سال 89 شروع کرده است.

وی با اشاره به تدریس رشته‌های مختلف در این دانشگاه افزود: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر توانسته است طی این مدت 385 دانشجو در رشته‌های مختلف جذب کند.

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر همدان با اشاره به اهداف تشکیل این دانشگاه تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف تشکیل این دانشگاه ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان، امدادگران، داوطلبان و دیگر علاقمندان به فعالیت‌های امداد و نجات به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: تأسیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان همدان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ هر خانواده یک امدادگر دارد.

اسدی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های امدادی به اقشار مختلف جامعه یکی از وظایف اصلی هلال احمر است، عنوان کرد: همکاری مراکز علمی و پژوهشی مانند مرکز علمی کاربردی با جمعیت هلال احمر می‌تواند اطلاعات به روز و مفیدتری را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: مدیریت عملیات امداد، مدیریت امداد و سوانح طبیعی، مدیریت امداد و سوانح غیر طبیعی، کاردانی امور اداری و کاردانی مترجمی زبان انگلیسی از جمله رشته‌هایی است که در این دانشگاه تدریس می‌شود.

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی جمعیت هلال احمر مجهز به کتابخانه با سالن مطالعه مجزا برای خواهران و برادران، سایت کامپیوتری، نمازخانه مجزا، سالن اجتماعات، سایت اداری و سایت آموزشی، سالن ورزشی و اتاق پراتیک است که رفاه بیشتر دانشجویان را فراهم می‌کند.

وی ضمن اشاره به موفقیت دریافت کد استادی برای تعدادی از اساتید این دانشگاه تأکید کرد: با اخذ مجوز برای کارشناسی مترجمی زبان و کارشناسی ارشد امداد و سوانح به تبع آن دانشجو، کارکنان و اساتید این دانشگاه هم افزایش چشمگیری خواهد داشت.

اسدی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هم اکنون هفت کارمند و 25 استاد آموزشی در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند که با توجه به ظرفیت ساختمان آموزشی این مرکز، امید است در سال آینده با افزایش رشته‌های علمی، کارکنان و اساتید این دانشگاه هم افزایش یابد.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول