اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

هموار شدن راه فعالیت‌های علمی در میراث فرهنگی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: راه برای انجام فعالیت‌های علمی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان هموار شده است.

هموار شدن راه فعالیت‌های علمی در میراث فرهنگی زنجان

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بها دادن به نیروی کارشناسی یکی از ویژگی‌ها و فرصت‌های کنونی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان به شمار می‌‌رود.

وی با اشاره به اینکه تغییر در بخش مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان سبب گسترش فعالیت‌های علمی در این اداره کل شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ایده‌ها و اندیشه‌های کارشناسان اهمیت زیادی داده می‌شود.

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر سوق دادن کارشناسان فعال در این اداره کل به سمت اقدامات علمی یکی از اهداف تعریف شده و مورد نظر محسوب می‌شود، تصریح کرد: تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نیز بر اساس نظریات مشاوران و کارشناسان صورت می‌گیرد.

وی علمی بودن مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان را یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم این فرد برشمرد و یادآور شد: علمی بودن وی سبب حمایت او از اقدامات علمی می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول