اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی:

نشست‌های علمی کنگره میرزا کوچک تداوم دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی گفت: نشست‌های علمی کنگره میرزا کوچک جنگلی برای تثبیت گفتمان عدالت و آزادی تداوم دارد.

نشست‌های علمی کنگره میرزا کوچک تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد شیخان امروز در پیام قدردانی از شرکت کنندگان در نخستین کنگره ملی بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: کنگره مذکور از نگاه برگزارکنندگان آن به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: تداوم کنگره میرزا کوچک جنگلی در مسیر تثبیت گفتمان عدالت و آزادی با برگزاری نشست‌های علمی و انتشار کتاب‌های تخصصی و مستند محقق می‌شود زیرا بر این باوریم اندیشه و عمل سردار شجاع نهضت جنگل باید به شاخصه‌ای در هویت اسلامی ایرانی نسل امروز تبدیل شود.

شیخان به تاکید شرکت کنندگان بر گفتمان اندیشه میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و افزود: گفتمان میرزا کوچک جنگلی تنها آرمان ایرانی‌ها نبوده بلکه ملت‌های آزاده نیز به دنبال تحقق آن هستند.

رئیس کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی با سپاس بی‌کران از مقام معظم رهبری در پذیرفتن اعضای ستاد این کنگره و رهنمودهای راهگشا و ارسال گهربار ایشان، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه و دستورالعملی بی‌همتا در مسیر برگزاری کنگره مذکور بوده و شناخت زوایای مختلف شخصیت میرزا کوچک جنگلی را ترسیم کرده است.

وی همچنین با قدردانی از محمود احمدی نژاد به دلیل حمایت معنوی و حضور در کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی و سخنان عالمانه و ارزشمند، ابراز کرد: سخنان ارزشمند رئیس جمهور بر غنای میرزا کوچک جنگلی افزوده است.

شیخان همچنین از تمام علما و روحانیون معزز، استادان دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف به‌ویژه رسانه ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مسئولان و مردم خونگرم و مهمان‌نواز گیلان قدردانی کرد.

انتهای پیام/84001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول