اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

پلمپ 2 واحد صنفی متخلف در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در پاییز امسال دو واحد صنفی متخلف به دلیل تخلفات زیاد از قبیل گران‌فروشی لغو پروانه کسب و پلمپ شدند.

پلمپ 2 واحد صنفی متخلف در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان درمیان با اشاره به یک‌هزار و 199 مورد بازرسی از مجموع 788 واحد صنفی شهرستان در پاییز سال جاری اظهار کرد: در این مدت هفت واحد متخلف شناسایی شدند و برای آنها پرونده‌هایی به ارزش یک‌میلیون و 490 هزار تومان تشکیل و به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از متخلفان از طریق تماس‌های شهروندان به ستاد خبری شهرستان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، ارائه محصولات غیر بهداشتی و عرضه محصولات تاریخ مصرف گذشته از مهم‌ترین موارد تخلف این واحدها به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان با اشاره به در دست اقدام بودن پرونده‌های 180 متقاضی جدید برای دریافت پروانه کسب در شهرستان تصریح کرد: به منظور ترویج تجارت الکترونیک و حفظ سرمایه‌های ملی در سال جاری، 328 دستگاه کارت‌خوان و صندوق مکانیزه فروش بین کسبه شهرستان توزیع شده است.

براتی از معرفی تعداد 37 واحد صنفی برای دریافت تسهیلاتی به میزان 159 میلیون تومان به بانک‌های عامل خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 81 تن برنج و روغن بین شهروندان درمیانی توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع 54 تن گوشت قرمز منجمد، ‌برنج، شکر و 3 هزار و 520 لیتر روغن مایع بین هیئت‌ها و تکایای عزاداری شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار تثبیت تولید برای برقراری توازن بین مصرف و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها است.

فرماندار درمیان از کنترل کامل نوسانات قیمت کالاها در این شهرستان خبر داد و گفت: در تهیه و توزیع کالاهای اساسی و آهن‌آلات در شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد.

براتی با بیان اینکه 8 هزار و 15 تن انواع گوشت سفید و قرمز در این شهرستان تولید می‌شود، تصریح کرد: درمیان رتبه نخست توزیع گوشت سفید استان را دارا است،

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید دقت داشته باشند که جلوگیری از فعالیت سوء ‌استفاده‌کنندگان و متخلفان زمینه احقاق حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/69009/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول