اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اجرای 30 طرح عمرانی در بخش قهستان درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری 30 طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی با اعتبار 2.5 میلیارد تومان در بخش قهستان در دست اجراست.

اجرای 30 طرح عمرانی در بخش قهستان درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که در بخشداری قهستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گدشته 18 طرح با اعتبار یک ‌میلیارد و 264 میلیون تومان در قهستان به بهره‌برداری رسید که 5 هزار و 223 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند و برای 39 نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 300 میلیون تومان برای آبرسانی به بخش قهستان هزینه شده است، ادامه داد: آبرسانی به روستاهای این بخش به علت کوهستانی بودن یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان است و طول شبکه به 60 کیلومتر نیز می‌رسد.

فرماندار درمیان، ‌از پرداخت 952 فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به متقاضیان در سال‌های 86 تا 90 خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته عملیات طرح هادی در 9 روستای این بخش اجرا شده و طرح مطالعاتی اجرای طرح هادی 13 روستای دیگر به اتمام رسیده است.

براتی خدمت بی‌منت را مهم‌ترین ویژگی مسئولان درمیان برشمرد و افزود: نیروی انسانی متخصص و کارآمد بارزترین قوه محرکه در این شهرستان مرزی به شمار می‌رود که استفاده بهینه از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار شهرستان و حمایت از تولید ملی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در به زانو در آوردن ایمان و اقتدار ملت ایران با توسل به حربه‌هایی همچون تحریم و تهدید نظامی اضافه کرد: در شرایطی که نظام سلطه برای حذف گفتمان انقلاب و اسلام ناب تمام توان خود را بسیج کرده است، حفظ اتحاد ملی و انسجام اسلامی مهم‌ترین اصل در برخورد با تهدیدات دشمن به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان دمیدن روح امید در جامعه در مقابله با توطئه‌های دشمن را مهم‌ترین رسالت نخبگان و مسئولان شهرستان دانست و افزود: ضعف فرهنگ کار و تلاش در میان اقشار مختلف مهم‌ترین چالش پیش روی جامعه در شرایط کنونی است.

براتی در پایان از زحمات سید علیرضا صباغی بخشدار سابق قهستان تشکر کرد و محمد بیجاری را به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول