اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

سوله ورزشی بورنگ نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: برای احداث سوله ورزشی روستای بورنگ مبلغ 140 میلیون تومان هزینه شده است و نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است.

سوله ورزشی بورنگ نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است

رجبعلی براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: این سالن ورزشی با زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع در مجموعه ورزشی روستای بورنگ احداث می‌شود که در حال حاضر حدود 30 درصد پیشرفت فیزیک داشته و برای تکمیل به 600 میلیون اعتبار دیگر نیازمند است.

وی،‌ از در درست احداث بودن سه طرح ورزشی در شهرستان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با اعتبار یک ‌میلیارد و 700 میلیون تومان به طور میانگین 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار درمیان از بهره‌برداری استخر شنای درمیان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این طرح حدود صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن 55 هزار نفر جمعیت شهرستان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

براتی توجه به ورزش را راهکاری موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: جوانان دانش‌آموز و مستعد شهرستان درمیان موفق به کسب رتبه‌های برتر استان در رشته‌های دوومیدانی، فوتسال و هندبال در سال گذشته شدند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد، مبلغ یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های آموزشی، اداری و ورزشی واحد پیام نور اسدیه افزود: پیشرفت‌های کشور بیشتر در عرصه ترویجی و فرهنگ‌سازی بود و این در حالی است که هم‌اکنون پیشرفت‌های نسبتا قابل قبولی در عرصه اقدامات بنیادین انجام شده است.

فرماندار درمیان توجه به زیرساخت‌ها را محور اصلی توسعه پایدار در هر منطقه و شهرستانی برشمرد و گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش درمیان مهیاست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول