اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده خبر داد

کمک 1.4 میلیارد ریالی حامیان به ایتام خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از کمک یک میلیارد و 400 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی خدابنده‌ای خبر داد.

کمک 1.4 میلیارد ریالی حامیان به ایتام خدابنده‌ای

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از عمده‌ترین طرح‌هایی است که در طول سال توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام به منظور جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: طرح اکرام ایتام به تأسی از سیره ائمه معصومان (ع) و با تلاش کمیته امداد اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته توسط کمیته امداد اجرای طرح اکرام ایتام در جامعه فرهنگ‌سازی شده است، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح حامیان از طرق مختلف آمادگی خود را مبنی بر همکاری با کمیته امداد اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های قبول کفالت ایتام توسط حامیان مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان است، اضافه کرد: در این روش حامیان با پر کردن فرم‌های مخصوص اکرام ایتام آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد اعلام می‌کنند.

ملکی همچنین با اشاره به اینکه مراجعه به سایت کمیته امداد نیز روش اینترنتی ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام است، افزود: در سایت اینترنتی کمیته امداد فرم‌های ویژه طرح اکرام ایتام بارگذاری شده و حامیان به منظور سهولت در امور خود می‌توانند، از این طریق اقدام به قبول کفالت ایتام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واحد اکرام ایتام کمیته امداد خدابنده نیز به منظور ثبت‌نام از حامیان آمادگی انجام امور آنها را دارد، یادآور شد: ایجاد راه‌های مختلف برای مشارکت در طرح اکرام ایتام به منظور حمایت بهتر از ایتام صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مشارکت در طرح اکرام ایتام محدود به زمان و یا محدوده خاصی از سال نیست، اضافه کرد: حامیان در فصول مختلف سال و با توجه به راه‌های اعلام شده می‌توانند نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری طرح اکرام ایتام با جدیت و قوت اجرا شده است، تصریح کرد: در طول این مدت حامیان همکار با کمیته امداد خدابنده مبلغ یک میلیارد و 488 میلیون و 294 هزار و 916 ریال به ایتام این شهرستان کمک کردند.

ملکی ادامه داد: این میزان کمک به حساب 571 یتیم زیر پوشش واریز شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول