اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

3 هزار وام کارگشایی به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 3 هزار فقره وام کارگشایی از ابتدای سال تاکنون به مددجویان این استان خبر داد.

3 هزار وام کارگشایی به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار ظهر امروز در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی این استان، اظهار داشت: رفع نیازها و حمایت‌های روانی از مددجویان، ایجاد اشتغال، مشاوره آموزش از مهم‌ترین نیازهای جامعه هدف این نهاد است.

وی با بیان اینکه چهارمحال وبختیاری از استان‎های محروم کشور است، افزود: تشکیل کمیته امداد امام خمینی یک ایده بجا و شایسته ازسوی امام خمینی برای رفع نیازها و حفظ کرامت انسانی نیازمندان بوده است.

رستگار با تبیین خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی به مددجویان، ابراز داشت: توانمندسازی مددجویان به منظور توسعه اشتغالزایی این قشر باید بیش از گذشته در دستور کار فعالیت‌های این نهاد قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح مددجویی، طرح شهید رجایی، سایر خدمات حمایتی، خدمات بهداشتی درمانی، خودکفایی و اشتغالزایی، مسکن و ساختمان و فرهنگی و آموزشی به عنوان خدمات کمیته امداد به افراد زیر پوشش در دست انجام است.

وی با بیان اینکه اکنون 68 هزار نفر در استان در قالب 28 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، افزود: طی سه سال گذشته در این استان افزون بر 20 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد، توانمند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

رستگار خاطرنشان کرد: پس از توانمندسازی مددجویان و خروج آنان از چرخه حمایت این نهاد، افراد نیازمند جدید شناسایی و زیر پوشش قرار می‌گیرند.

این مسئول از پرداخت 3 هزار فقره وام کارگشایی از ابتدای سال تاکنون در چهارمحال و بختیاری خبر داد و متذکر شد: تا پایان سال‌جاری نیز یک هزار فقره وام کارگشایی دیگر به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان مشکلات مددجویان این نهاد، اذعان داشت: هم اکنون یک‌ هزار و 300 نوعروس در استان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول