اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم انجام شد؛

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای وحدت در بشرویه

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد شهادت سرداران نورالدین شوشتری و سردار شهیدمحمدزاده، مراسم بزرگداشت شهدای وحدت با حضور مردم بشرویه در محل مسجد جامع برگزار شد.

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای وحدت در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه‌ بشرویه پیش از ظهر امروز در این مراسم در محل مسجد جامع اظهار داشت: شهید شوشتری از سرداران و بزرگانی بود که منش و رفتار اسلامی او آنقدر برجسته و مؤثر بود که توانسته بود تمامی منطقه سیستان و بلوچستان را تحت تأثیر قرار دهد.
حجت‌الاسلام محمد ‌عمارلو یادآورشد: سپاه بازوان ولایت و انقلاب است و وقتی رهبر انقلاب بحث ناتو و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند سپاه نیز در مسائل فرهنگی و اجتماعی وارد شد.
وی یادآور شد: بهائیت و وهابیت با ایده آمریکایی و انگلیسی و پول امارات و عربستان و آدم‌هایی که از پاکستان و افغانستان اجیر کردند فعالیت گسترده‌ای را برای ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت اسلامی آغاز کرد.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ‌بشرویه  تأکید کرد: این مسائل با ایجاد آدم کشی و طایفه‌گری در پاکستان و افغانستان ادامه دارد و قصد داشتند این امکان را در ایران اسلامی نیز عملی کنند که با حضور بزرگانی مانند شهید شوشتری به یک سد بزرگ ایمانی و مذهبی برخورد کردند.
عمارلو ادامه داد: دشمن وقتی دید که تمام نقشه‌هایش با حضور کسانی مانند شهید شوشتری بی‌اثر شده است کینه آنها را به دل گرفت و بالاخره آنها را در جمع مردم به شهادت رساند.
وی به اهمیت شناخت دشمن اشاره کرد و گفت: زمانی دشمن در جنگ نیز یکی به صورت مستقیم رو در روی ما قرار گرفته بود اما در حال حاضر دشمن از طریق فرهنگی وارد شده است و تا خانه‌های مردم هم نفوذ کرده است و این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ فیزیکی است.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ‌بشرویه شهیدان شوشتری و محمدزاده را شهدای وحدت اسلامی بین شیعه و سنی دانست و یادآور شد: این شهیدان راه و رسم وحدت اسلامی را به صورت عملی اجرا کردند.
در ادامه این مراسم مداحان در مراثی اهل‌بیت و بزرگداشت شهدای وحدت به مرثیه سرایی پرداختند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول