اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری 512 آزاده دفاع مقدس دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: استان 512 آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس دارد.

چهارمحال و بختیاری 512 آزاده دفاع مقدس دارد

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: لحظه‌های اسارت، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و دفاع از استقلال و آزادی سرزمینی بود که با سال‌ها مبارزه و با خون هزاران لاله عاشق به ثمر نشست.

وی افزود: شکنجه و درد و غم اسارت بر ایمان راسخ آن‌ها به انقلاب و ارزش‌ها افزود و اسارت‎گاه‌ها را به دانشگاه‌های تربیت انسان‌های مجاهد و آزاده تبدیل کرد.

امیری گفت: پس از جنگ‌های صدر اسلام و واقعه عاشورا جنگ‌های متعددی به وقوع پیوست اما جنگ میان ایران و عراق نمونه بارزی از جنگ‌هایی بود که شهادت بار دیگر در همان مفهوم قرآنی به کار گرفته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان 512 آزاده دفاع مقدس دارد، خاطرنشان کرد: آزادگان سمبل ایثار و نماد آزادگی هستند و این ارزش‌ها را به رخ دنیا کشیدند و برای اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به کشور وارد نشود شجاعانه جنگیدند و اسیر شدند.

امیری بر ضرورت تکریم مقام والای آزادگان در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: آزادگان با تاسی از فرهنگ عاشورایی مقاومت کردند و ضروری است تا با دیدار آنها از نزدیک با مشکلاتشان آشنا شده و از خانواده‌های آن‌ها دلجویی کنیم.

انتهای پیام/68006/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول