اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

پیکر 61 شهید دوران دفاع مقدس وارد خاک کشورمان می‌شود

خبرگزاری فارس: فردا، ساعت 10صبح پیکر 61 شهید دوران دفاع مقدس تفحص شده در عراق از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشورمان می‌شود.

پیکر 61 شهید دوران دفاع مقدس وارد خاک کشورمان می‌شود

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: فردا ساعت 10 صبح پیکر مطهر 61 شهید دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به خاک کشورمان بازگردانده می‌شود.

حسینی عشقی افزود: این مراسم در پایانه مرز شلمچه با حضور مسئولان و افرادی که توفیق و سعادت حضور در این مراسم را داشته باشند، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدای تفحص شده در عملیات‌های فاو، مجنون، والفجر هشت و خیبر به مقام والای شهادت نائل شده و فردا بار دیگر بر خاک مقدس میهنمان بوسه می‌زنند.

حسین عشقی عنوان کرد: در رابطه با تحویل پیکر شهدا رایزنی‌های لازم با کشور عراق صورت گرفته و مراسم فردا با برنامه‌ریزی منسجم و منظمی انجام می‌شود.

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: 61 شهید تفحص شده در ششمین مرحله برون مرزی در خاک کشور عراق شناسایی شده و رجعت می‌شوند.

انتهای پیام/ 72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول