اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

حمایت حوزه هنری کرمان از نویسندگان دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: این حوزه از نویسندگان بخش دفاع مقدس حمایت می‌کند.

حمایت حوزه هنری کرمان از نویسندگان دفاع مقدس

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دفتر مطالعات و ادبیات‌پایداری حوزه هنری کرمان تاکنون دو کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس را برگزار کرده است.

وی افزود: نخستین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با موضوعات انقلاب، دفاع‌مقدس و ادبیات‌پایداری با استقبال اساتید دانشگاه، نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان برگزار شد.

سالاری ابراز داشت: برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند برای پرورش نویسندگان حوزه انقلاب و دفاع‌مقدس موثر باشد و همچنین توجه نویسندگان و هنرمندان برجسته استان را به موضوعات متفاوت و قابل اعتنای این حوزه جلب کند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان فعال در این کارگاه‌ها به عنوان اعضاء اصلی انجمن نویسندگان و پژوهشگران انقلاب و ادبیات‌پایداری استان کرمان معرفی می‌شوند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برگزاری دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در حوزه هنری بیان داشت: موضوع این کارگاه پیاده‌سازی مصاحبه و بررسی شیوه‌های تشخیص سره از ناسره در مصاحبه‌های پیاده شده و همچنین کد‌گذاری اطلاعات به دست آمده بود.

سالاری خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگانی که حداقل دو دوره از سه دوره این کارگاه‌ها را بگذرانند و امتیاز بالای 70 را کسب کنند مورد حمایت ویژه حوزه هنری کرمان قرار می‌گیرند و برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی دفتر مطالعات و ادبیات‌پایداری کرمان در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های سینمایی به صورت هفتگی در سینما اندیشه حوزه هنری استان کرمان ادامه دارد، افزود: فیلم «‌هراس» ساخته شهریار بحرانی در ساعت 16 روز چهارشنبه 15 آذرماه جاری در سینما اندیشه حوزه هنری نمایش داده می‌شود و ورود علاقمندان آزاد است.

سالاری همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه «عصر شعر عاشورا» با مشارکت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان و دانشکده‌ هنر و معماری صبا خبر داد و ابراز داشت: جمعی از شاعران برتر استان کرمان در این برنامه درباره حماسه عاشورا شعرخوانی کردند.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول