اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

بسیج دانشجویی صف اول دفاع مقدس علمی علیه تهاجم دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر از بسیج دانشجویی به عنوان صف اول دفاع مقدس ولایی و علمی علیه تهاجم همه‌جانبه دشمن یاد کرد.

بسیج دانشجویی صف اول دفاع مقدس علمی علیه تهاجم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در دیدار مسئولان بسیج دانشجویی بوشهر، با بیان اینکه بسیج دانشجویی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاهی بسیار ویژه است، اظهار داشت: جهان سلطه همواره با بسیجی بودن جامعه و توانمندی در عرصه‌ علم و دانش‌‌پژوهی مخالفت کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر از بسیج دانشجویی به عنوان صف اول دفاع مقدس ولایی و علمی علیه تهاجم همه‌جانبه دشمن یاد کرد و همچنین بصیرت‌داری و بصیرت‌زایی را از اهم فعالیت‌های بسیج دانشجویی برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم خودسازی در مجموعه افراد فعال بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: باید همواره با مطالعه، هم‌اندیشی و برپایی نشست‌های گوناگون، حوزه‌ی معرفت و بصیرت خود را تقویت کنیم.

صفایی‌بوشهری دومین رسالت بسیج دانشجویی را بصیرت‌زایی و هدایت جامعه دانشجویی خواند و مجاهدت در این راه را به عنوان سومین رسالت این نهاد مطرح کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیج دانشجویی باید در حوزه تولید علم، دانش، فناوری، خودکفایی و مرجعیت علمی تمام تلاش خود را به کار بندد و این موضوعات را در محیط دانشگاه‌ها به عنوان گفتمان غالب مطرح کند.

این مسئول در پایان سخنان خود خدمت صادقانه و بدون توقع، نوآوری و انجام ابداعات جدید، ولایتمداری و پاسداری از حریم ولایت را از جمله وظایف بسیج دانشجویی برشمرد و از بسیج دانشجویی به عنوان ستاره‌ای درخشان در کنار خورشید ولایت نام برد.

انتهای پیام/66007/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول