اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان:

پارک موزه دفاع‎مقدس نباید قربانی مطامع سیاسی شود/ مخالفان بلندگوی مردم نشوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای استان گلستان خطاب به مخالفان پروژه ملی در گلستان گفت: پارک موزه دفاع مقدس نباید قربانی مطامع سیاسی شود.

پارک موزه دفاع‎مقدس نباید قربانی مطامع سیاسی شود/ مخالفان بلندگوی مردم نشوند

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برخی مخالفان به دلیل مطامع سیاسی و غرض‎ورزی‎هایی که از برخی نهادهای انقلابی و دینی در استان گلستان دارند چرا به عنوان بلندگوی مردم حرف می‎زنند.

وی با تاکید بر اینکه پارک موزه دفاع‎مقدس خواسته مردم گلستان است تصریح کرد: این پروژه ملی مطالبه مقام معظم رهبری و از خواسته جدی خانواده‎های شهدا، بازماندگان جنگ و بسیجیان است چنانکه ارزیابی‎ها و مصاحبه‎های مردمی نیز نشان می‎دهد که همه بر این مطالبه پافشاری دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان بیان داشت: تپه نورالشهدا گرگان که مدفن هشت شهید گمنام است در حال حاضر نیز استقبال‎کننده و زائران بسیاری دارد که اگر این مهم گسترش پیدا کند یقیناً میزان استقبال افزایش خواهد یافت.

تاسیس پارک موزه دفاع‎مقدس در تپه نورالشهدا برخی کیسه اقتصادی‎شان تضعیف و دچار آسیب می‎شود

ریاحی خاطرنشان کرد: با تاسیس این پروژه در تپه نورالشهدا برخی کیسه اقتصادی‎شان تضعیف و دچار آسیب می‎شود و علت مخالفت‎های‎شان نیز تنها به خاطر همین مسئله است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است متذکر شد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ مقدسی است و در این مسیر هر چه هزینه شود باارزش است لذا نباید اصل را فدای فرع کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان از مسئولان و دست‎اندرکاران این پروژه ملی در استان خواست تا در عملیاتی کردن این پروژه به طور جدی اهتمام ورزند تا کار این پارک موزه به اتمام برسد.

ریاحی خطاب به رسانه‎ها و خبرنگارانی که نسبت به روند این پروژه همچنان مخالفت می‎کنند اظهار داشت: آنهایی که قلم‎فرسایی می‎کنند و اعتراضی دارند باید در همه حال خدا و ارواح مطهر شهدا را ناظر بدانند و اگر مطلبی می‎نویسند بر اساس منطق باشد نه ادعاهایی کذب، که مثلاً فلان قدر درخت در این منطقه قطع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: علمداران قلم توجه داشته باشند که بر اساس مطلوب دشمن ننویسند و همواره بر گفتن حقایق اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول