اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گلستان:

مخالفان پارک موزه دفاع مقدس گرگان از خط شهدا خارج شده‎اند‌

خبرگزاری فارس: فرماندهی مرزبانی استان گلستان گفت: آنهایی که با این پارک موزه دفاع مقدس مخالف هستند یا غافل هستند و یا اینکه از خط شهدا خارج شده‎اند.

مخالفان پارک موزه دفاع مقدس گرگان از خط شهدا خارج شده‎اند‌

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، ولی‌الله رضایی‎نژاد بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: مکانی که برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان در نظر گرفته شده مکان خوبی است و من از آن حمایت می‎کنم.

وی تصریح کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‎ها و دلاوری‎های جوانان این مرز و بوم است که در دوران بعد از انقلاب و دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی ایستادند و امروز نیز همین جوانان بسیجی در عرصه جنگ نرم ایستادگی می‎کنند.

فرماندهی مرزبانی استان گلستان خاطرنشان‌کرد: مرزبانان دلاور ما هم همگی بسیجی هستند و مخلصانه شبانه‎روز در دفاع از حریم مرزی کشور جانفشانی می‎کنند که ثمره آن کاهش صدور موادمخدر، مشروبات الکلی و موادمخدر صنعتی به داخل بوده و در این زمینه با مسدود شدن مرزها کاهش جرایم مشهود بوده است.

شهدای گمنام نگرش جامعه را به فرهنگ ایثار و شهادت دگرگون کرده است

رضایی‎نژاد با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان خصوصاً شهدای گمنام را گرامی می‎داریم اذعان داشت: از زمانی که مسئولان به فکر ورود شهدای گمنام به استان‎هایی که نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، افتادند شاهد هستیم که نگرش مردم و نوع رفتار آنها به فرهنگ ایثار و شهادت دگرگون شده و این مدیون خون همین شهداست.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان هم میزبان خوبی برای هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود و در جوار تپه نورالشهدا شاهد هستیم که یادمان بسیار زیبایی برای این شهدا ساخته شده که مأمن و محل مناسبی برای خانواده‎های شهدا و جوانانی است که دوران جنگ را درک نکرده‎اند و با توسل به این شهدا می‎خواهند به آرامش برسند.

پارک موزه دفاع مقدس مرکز برای فعالیت‎های فرهنگی گرگان می‎شود

فرمانده مرزبانی استان گلستان ادامه داد: ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن هنر رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و به دستور مقام معظم رهبری ساخته خواهد شد می‎تواند مرکز ثقلی برای فعالیت‎های فرهنگی مذهبی شهر گرگان باشد.

وی گفت: استان گلستان در طی دوران دفاع مقدس بیش از 4 هزار شهید نثار انقلاب کرده که نزدیک به 300 شهید از مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی هستند.

رضایی‎نژاد افزود: شایسته است آثار این شهدا و سابقه این دلاوری‎ها در مکانی به نسل‎های بعدی انتقال یابد چه اینکه سایر کشورها نیز به این امر مبادرت ورزیده‎اند و در بهترین اماکن گردشگری خود موزه جنگ برپا کرده‎اند.

به طور قاطع از ساخت پارک موزه دفاع مقدس گرگان حمایت می‎کنم

وی در مورد برخی مخالفت‎ها برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در ناهارخوران گفت: آنهایی که با این موزه دفاع مقدس مخالف هستند یا غافل هستند و یا اینکه از خط شهدا خارج شده‎اند و برخی نیز خواسته و یا ناخواسته خوراک تبلیغاتی برای دشمنان فراهم می‎کنند و لذا بنده به طور قاطع از ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان حمایت می‎کنم چراکه معتقد هستم ساخت این مکان فرهنگی و تاثیر مثبت آن بر روی منطقه ناهارخوران و جوانان می‎تواند از آثار جرم و جنایت بکاهد و محیط امنی برای خانواده‎های مذهبی در ناهارخوران فراهم سازد. 

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول