اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

جمع‌آوری اسناد زنده دفاع مقدس از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: جمع‌آوری اسناد زنده دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان محسوب می‌شود.

جمع‌آوری اسناد زنده دفاع مقدس از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار زنجان است

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصاحبه با رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس از برنامه‌های استان زنجان است، افزود:‌ مصاحبه‌های این افراد در استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه پس از جمع‌آوری اسناد دوران دفاع مقدس راستی‌آزمایی این اسناد صورت می‌گیرد، افزود: با همه رزمندگان و ایثارگران استان مصاحبه‌های اختصاصی انجام می‌شود.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: استان با برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های مختلف در این زمینه اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

*چاپ کتاب دوران دفاع مقدس استان زنجان

قربانی از چاپ کتاب دفاع مقدس استان زنجان خبر داد و گفت: پس از جمع‌آوری آثار مربوط به دوران دفاع مقدس، این کتاب چاپ می‌شود.

وی با اشاره به بازگشت 61 شهید سرافراز دوران دفاع مقدس از کشور عراق تصریح کرد: پس از شناسایی شهدا، سهم استان‌ها مشخص می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه تفحص شهدا از سوی کمیته تفحص شهدا انجام می‌شود، افزود: از سوی برخی از لشگریان از جمله لشگر 31 عاشورا، 25 کربلا و 14 امام حسین(ع) نسبت به تفحص شهدا اقداماتی انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری برخی رزمندگان استان زنجان با کمیته تفحص شهدا افزود: به صورت استانی در این زمینه اقدام نمی‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول