اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی اعلام کرد

کمبود پارکینگ عمومی معضل ترافیک شهری خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: کمبود پارکینگ عمومی معضل اصلی است که ترافیک بافت مرکزی شهرستان خوی را تشدید می‌کند.

کمبود پارکینگ عمومی معضل ترافیک شهری خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمبود پارکینگ عمومی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که ترافیک بافت مرکزی شهرستان خوی را تشدید می‌کند.

وی با بیان اینکه رفع این معضل نیازمند ورود بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری است خاطر نشان کرد: آماده حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم تا با ارائه تسهیلات مناسب و فراهم کردن شرایط نسبت به احداث پارکینگ اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: نوسازی بخش حمل و نقل عمومی یکی دیگر از راهکارهای مرتفع ساختن معضل ترافیک شهری خوی است که در سال‌های اخیر اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

عماری با تاکید بر فرهنگ‌سازی در استفاده هر چه بیشتر از حمل و نقل عمومی توسط افراد تاکید کرد: برای برخورداری از ترافیک روان‌تر در شهر باید استفاده از خودروهای تک سرنشین در ساعات اوج تا حد امکان از سوی شهروندان به حداقل برسد.

فرماندار خوی ادامه داد: اصلاح هندسی برخی از تقاطع‌ها و میادین به ویژه در حوزه مرکزی شهر که از بافت قدیمی‌تری برخوردار است یکی دیگر از اقدامات در کاهش ترافیک شهری است.

وی اضافه کرد: نصب چراغ‌های راهنما در برخی از تقاطع‌ها و میادین آثار مثبتی در روان‌سازی ترافیک شهری خوی داشته است.

عماری خاطر نشان کرد: مجموع این اقدامات در صورتی اثربخش و موفق خواهد بود که همراهی و همدلی مردم در استفاده هر چه بیشتر و اصولی از ناوگان حمل و نقل عمومی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول