اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای ترافیک کوهدشت مطرح شد

لزوم رفع موانع ترافیکی در کوهدشت

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای ترافیک کوهدشت بر رفع موانع ترافیکی در شهر کوهدشت تأکید شد.

لزوم رفع موانع ترافیکی در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور در جلسه شورای ترافیک کوهدشت گفت: متأسفانه موانع ترافیکی زیادی در سطح شهرستان کوهدشت وجود دارد که باید این موانع هر چه سریع‌تر از سطح شهر برچیده شود.

وی ادامه داد: خیابان بازارچه و خیابان رهبری باید به طور کامل ساماندهی شوند و مشکل ترافیک در این بازارها برای همیشه حل شود.

فرماندار کوهدشت ضمن اعلام این موضوع که طرح پارکبان در کوهدشت با موفقیت انجام نشد، گفت: طرح پارکبان باید در مناطق مختلف کوهدشت از جمله خیابان‌های یک طرفه اجرا شود.

حمزه‌پور در ادامه افزود: باید تاکسی‌ها نیز برای کنترل ترافیک ساماندهی شوند.

در ادامه رئیس شورای شهر کوهدشت در این جلسه عنوان کرد: تغییر و اصلاح میدان قدس باعث کاهش میزان تصادف و هرج و مرج خودروها شده و نیز ترمینال غرب کوهدشت حجم زیادی از ماشین‌های مسافربری را به خود کشانده و از بار ترافیکی شهر کاسته است.

مؤمن عبدی‌پور ادامه داد: خط‌کشی خیابان‌ها، ایجاد پارکینگ برای بهشت زهرای کوهدشت، اصلاح ورودی جاده اولادقباد که بسیار خطرناک است از جمله برنامه‌های آینده شورای شهر برای بهبود وضع ترافیکی شهر کوهدشت است.

در ادامه این جلسه نیز مدیریت راهور شهرستان کوهدشت نیز گفت: وجود پارکینگ برای بیمارستان کوهدشت از ملزومات است که باید اقداماتی در این راستا انجام شود تا از ایجاد ترافیک مقابل بیمارستان کاسته شود.

علی نجفی به وجود چاله‌های موجود در ورودی‌های شهر و دست‌فروش‌ها اشاره کرد و گفت: این مسائل باید با همکاری شهرداری و عوامل مربوطه پیگیری و سامان‌دهی شوند.

وی ادامه داد: بودجه خاصی برای احداث ساختمان پلیس راهور در کوهدشت اختصاص داده شده است اما مشکل اصلی تهیه زمین است که اگر زمین لازم این ساختمان تأمین نشود، اعتبار اختصاص داده شده برگشت داده می‌شود.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول