اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دزفول اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در دزفول

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دزفول از اعمال محدویت‌های ترافیکی در معابر و مسیرهای اصلی این شهرستان در روز عاشورا خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در دزفول

ایرج نادبی‌زاده در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در روز تاسوعای حسینی در شهرستان دزفول مسیرهای ترددی برای هیئت‌های مذهبی تعیین شده و قرار است هیئت‌ها از میدان آزادی حرکت خود را آغاز کرده و پس از گذر از میدان امام خمینی(ره) به سمت بقعه امامزاده سبزقبا مسیر خود را ادامه دهند. پس از گذشتن از خیابان آیت‌الله قاضی دزفولی به طرف خیمه‌گاه و محله کرناسیون و سپس به محله ساکیان حرکت کرده و خروجی هیئت‌ها از محله خراطان به طرف خیابان آیت‌الله معزی و سپس زیرگذر دزفول خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای روز عاشورا مسیرهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: برای روز عاشورا مسیرهای متفاوتی در نظر گرفته شده و برای سهولت در تردد دو مسیر انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: مسیر نخست حرکت هیئت‌های مذهبی شهرستان دزفول در صبح عاشورا از میدان آزادی به سمت بقعه امامزاده سبزقبا بوده و سپس از بلوار فتح‌المبین هیئت‌ها به سوی میدان رودبند و سپس آستانه متبرک رودبند ادامه مسیر می دهند. در مسیر دوم، هیئت‌های مذهبی قرار است از خیابان آفرینش جنوبی به سمت بلوار فتح‌المبین حرکت کنند و پس از این به آستانه متبرک رودبند وارد شده و از خیابان ساحلی منطقه را ترک کنند.

نادبی‌زاده تاکید کرد: در صبح عاشورا از ساعت 10 تا 12 همه مسیرها به سمت جنوب شهر دزفول باز است و هیچ محدودیت ترافیکی در این منطقه اعمال نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از ساعت 12 ظهر در تقاطع شریعتی به امام خمینی(ره) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و تنها هیئت‌هایی که در مسیر خیابان هستند می‌توانند در این منطقه تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی دزفول خاطر نشان کرد: این محدودیت ترافیکی در خیابان امام خمینی(ره) دزفول از ساعت 15 به بعد روز عاشورا خاتمه می یابد و تردد هیئت‌ها در خیابان طالقانی به سمت جنوب شهر دزفول از ساعت 16 و 30 دقیقه آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول