اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

کلید معضل ترافیک در همکاری بیشتر مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه عدم همکاری لازم در بین مسئولان را یکی از عوامل ترافیک سنگین در سطح شهر دهدشت عنوان کرد.

کلید معضل ترافیک در همکاری بیشتر مسئولان است

به گزارش خبر گزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: حل معضل و مشکلات ترافیک و حمل و نقل در سطح شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت مستلزم همکاری بیش‌تر مسئولان مربوطه است.

فرماندار کهگیلویه یکی از راهکارهای مهم  روان‌سازی ترافیک در سطح شهر دهدشت را نصب سرعت‌گیر، خط کشی جاده‌ها و افزایش تابلوهای اخطار عنوان کرد و افزود: با اقدام به نصب سرعت‌گیرها تصادفات در سطح شهرستان به حداقل می‌رسد.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان کهگیلویه عدم همکاری لازم در بین مسئولان را یکی از عوامل ترافیک سنگین در سطح شهر دهدشت عنوان کرد.

رئیس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که خیابان‌های اصلی شهر دهدشت کشش پارک خودروهای مختلف را ندارد، خاطرنشان کرد: کنترل پیاده‌روها و ساماندهی گاراژهای روستایی بر حل مشکلات مربوط به حمل و نقل مؤثر است.

وی با بیان این‌که پیگیری خدمات شهری در سطح شهر دهدشت ضعیف است، تصریح کرد: با ضعیف بودن پیگیری‌ها در سطح شهر حق مردم نادیده گرفته شده چرا که همکاری مستمر مسئولان بر حل مشکلات در سطح شهر بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/2571/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول