اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

محدودیت‌های ترافیکی 11 محرم در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان محدودیت‌های ترافیکی در مسیر این دسته از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی 11 محرم در زنجان اعلام شد

سید جواد نامور امروز در گفت‌و‌ گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، محدودیت‌های ترافیکی در برخی تقاطع و خیابان‌های شهر زنجان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، افزود: در طول مسیر حرکت دسته عزاداری و خیابان‌های اصلی و فرعی این محدودیت‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان از اعمال محدودیت از سمت شمال شهر زنجان خبر داد و افزود: از سه راه امجدیه و از مقابل تقاطع دروازه ارک و چهار راه سعدی این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت از سعدی جنوبی به بالا و تقاطع خیام به طرف بالا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حال همشهریان و حرکت مطلوب دسته‌ عزاداری زینبیه زنجان محدودیت‌های ترافیکی امروز در زنجان اعمال می‌شود.

نامور با اشاره به اینکه همه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب این طرح‌ها توجیه شده و در بخش‌های مختلف به کار‌ گرفته می‌شوند، به دلیل گستردگی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان و حضور با‌شکوه مردم، محدودیت‌های ترافیکی خاصی امروز اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه هر‌گونه توقف و پارک وسیله نقلیه در مسیر حرکت دسته عزاداری ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده هر نوع توقفی، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان تصریح کرد: همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، مسیر اصلی حرکت این دسته از خیابان زینبیه تا امامزاده سید‌ابراهیم(ع) و حدفاصل تقاطع امیر‌کبیر تا خیابان مهدیه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: همه پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری مستقر هستند و با مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد می‌شود.

نامور تاکید کرد: همکاری همشهریان با عوامل راهنمایی و رانندگی موجب برگزاری منظم برنامه‌های عزاداری اباعبد‌الله‌ الحسین(ع) می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول