اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه تهران ـ هراز:

ترافیک محور هراز عادی است

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه تهران ـ هراز گفت: ترافیک محور هراز در نقاط مختلف آن، هم‏‌اکنون عادی و روان گزارش می‏شود.

ترافیک محور هراز عادی است

غلام‏علی نوربخش دقایقی پیش در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، یعنی ظهر جمعه، ترافیک محور هراز در همه نقاط آن عادی است.

وی ادامه داد: شب گذشته، این جاده تا ساعت ابتدایی بامداد امروز پرازدحام و همراه با بارش برف بود.

فرمانده پلیس راه تهران - هراز بر لزوم تنظیم مسافرت‏ها از سوی هم‏وطنان در مسیر محور هراز برای جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در این محور تأکید کرد.

نوربخش تصریح کرد: مردم می‏توانند از طریق رسانه‏‌ها از ساعات کم‏‌ازدحام مسیر مطلع شده و نسبت به حرکت به‏‌موقع اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هراز یکی از اصلی‏ترین محورهای بین نقاط شمالی و جنوبی کشور محسوب می‏شود و بروز ترافیک در آن گاه غیرقابل اجتناب است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه تهران - هراز افزود: اما به هر روی، مأموران فرماندهی پلیس راه تهران - هراز و زحمت‏‌کشان راه و ترابری بومهن- رودهن برای ارائه خدمات به مردم در آماده‌‏باش کامل هستند.

نوربخش ضمن تسلیت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) و قبولی عزاداری‏های امت اسلامی ایران، خواستار رعایت قوانین از سوی هم‏وطنان برای جلوگیری از سوانح احتمالی شد.

وی ادامه داد: یک لحظه غفلت و تمرد از قوانین راهنمایی و رانندگی، تخطی از سرعت مجاز در مسیرهای لغزنده زمستانی، انحراف غیرمجاز به چپ و بی‌‏توجهی به مسیر روبه‏‌رو می‏تواند به خساراتی جبران‌ناپذیر منجر شود.

انتهای پیام/2568/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول