اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

میدان‌های سطح شهر برازجان ترافیکی است

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان با بیان اینکه میدان‌های موجود در سطح شهر برازجان ترافیکی است، گفت: میادین شهری باید محل تبادل افکار شهروندان باشد.

میدان‌های سطح شهر برازجان ترافیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی در نشست هم‌اندیشی رسانه‌های دشتستان اظهار داشت: رسانه‌ها نقشی ارزشمند در توسعه و پیشرفت دارند و حمایت از رسانه‌ها امری لازم است.

وی با اشاره به اینکه مطالب ارزشمندی توسط مسئولان رسانه‌ها بیان شد افزود: مطالب ارایه شده در این جلسه تا جایی که توان لازم برای اجرایی شدن داشته باشد در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

حسین‌آبادی خاطر نشان کرد: اگر دستور جلسه را اصل بدانیم خوب است پیشنهادات حول این محورها مطرح شود تا عینیت بیشتری داشته باشد.

شهردار برازجان اضافه کرد: ارتباط مداوم با کودکان و داشتن برنامه قوی برای آنها باعث می‌شود در آینده بیشترین تاثیر را در حوزه شهری داشته باشند و این موضوع افزایش مشارکت آنها را در پی خواهد داشت.

حسین‌آبادی تصریح کرد: اگر در اجرا خوب عمل کنیم، قطعا دلبستگی شهروندان به شهرشان را به دنبال دارد و هویت شهری شکل لازم را پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با نگاه توسعه محور، ورودی شهر از سمت بوشهر به سرعت در حال بهسازی و اصلاحات لازم است که نقطه پایانی آن میدان دژ است که از آن به عنوان پیشخوان اثر تاریخی کاروانسرا یاد می‌کنم و با ایجاد المان‌های مربوطه و ساخت آب‌نما در آن سیمای کاملا مدرن و چشم‌اندازی زیبا به خود خواهد گرفت.

شهردار برازجان میدان‌های موجود در سطح شهر را ترافیکی خواند و اضافه کرد: میادین شهری باید محل تبادل افکار شهروندان باشد و از همین روی با بهره‌برداری از میادین شهدای خلیج فارس، دژ و چند میدان دیگر در نقاط مختلف، شاخص‌های معرف شهر برازجان نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

در این نشست، تعدادی از مدیران مسئولان نشریات و نویسندگان شهرستان دشتستان نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول