اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور آبادان:

کنترل ترافیک از اقدامات پلیس راهور در زمان وقوع حوادث طبیعی است

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: کنترل ترافیک در هنگام وقوع حوادث طبیعی از اقدامات پلیس راهور در شریط بحرانی است.

کنترل ترافیک از اقدامات پلیس راهور در زمان وقوع حوادث طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهرداد یوسفوند صبح امروز در چهاردهمین دوره کشوری مانور زلزله که در محل دبیرستان پسرانه ابن سینا شهرستان برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص وظایف پلیس راهور در هنگام بروز سوانح و حوادث طبیعی اظهار کرد: کنترل ترافیک در هنگام بروز سوانح و حوادث از وظایف اصلی پلیس راهور است.

وی افزود: پلیس راهور باید در هنگام بروز هر نوع حادثه‌ای در کمترین زمان و با سرعت لازم خود را به محل حادثه رسانده و در راستای ایجاد شرایط لازم برای کنترل ترافیک و جا به جایی مصدومان تلاش کند.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان ادامه داد: پلیس راهور باید با حداقل زمان 10 دقیقه‌ای خود را به محل هر نوع حادثه‌ای رسانده و با باز کردن گره ترافیکی در خیابان‌های همجوار حادثه، راه را برای تردد وسایل امدادی هموار کند.

وی در همین خصوص بیان کرد: در بعضی از مواقع فاصله محل حادثه بسیار طولانی بوده و همچنین گره‌های ترافیکی مسیر زیاد است بنابراین با توجه به شرایط مسیر مدت زمان 10 دقیقه متغیر است.

یوسفوند ادامه داد: با توجه به حادثه و شرایط مسیر تردد خودروهای امداد و نجات، انتظامی و نظامی در حوادثی مانند زلزله با دشواری صورت گرفته و پلیس راهور با تلاشی مضاعف راه را برای تردد هموار می‌کند.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان در پایان گفت: در صورت عدم امکان تردد خودروهای نظامی و انتظامی پلیس راهور با استفاده از حداکثر امکانات مانند موتورسیکلت‌ها گره‌های ترافیکی را برای عبور خودروهای امدادی باز می‌کند.

انتهای پیام/72002/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول