اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا خبر داد

تمامی محدودیت‌های ترافیکی در شهرضا لغو شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: براساس تصمیم شورای ترافیک شهرستان شهرضا تمامی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در سطح شهر به منظور بازنگری مجدد لغو شد.

تمامی محدودیت‌های ترافیکی در شهرضا لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا افزود: طرح اجرای محدودیت ترافیکی در سطح شهر براساس پیشنهاد شهرداری شهرضا در شورای ترافیک مطرح و پس از موافقت این مجموعه با کلیات این طرح مورد اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حالی که شهرداری شهرضا بر لزوم اجرای این طرح در سطح برخی معابر و نقاط شهر اصرار داشت اما به نظر می‌رسد در زمینه برخی مسایل و مشکلات ناشی از اجرای این طرح کار مطالعاتی انجام نگرفته است و در نتیجه در حال حاضر شاهد بروز برخی اعتراض‌ها و مشکلات در سطح شهر هستیم.

رئیس شورای ترافیک شهرضا با اشاره به اهمیت توجه به نظرات مردمی در زمینه اجرای این طرح گفت: در حالی که شهرداری به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح ترافیکی مطرح است اما شهردار شهرضا در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کرده است که شهرداری شهرضا هیچ نقشی در اجرای این محدودیت‌ها نداشته است.

وی با تشریح نارضایتی‌های ایجاد شده با اجرای این محدودیت‌ها در سطح شهرضا تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده که این طرح تا دهم آذرماه براساس نظرات مردم و بازاریان مورد بازنگری قرار بگیرد و اعضای شورای ترافیک بر این عقیده هستند که این طرح باید به شکل اساسی مورد بررسی و اصلاح قرار بگیرد.

محمدی در ادامه با تشریح جایگاه بکارگیری متخصصان حوزه ترافیک در راستای اجرای طرح‌های بزرگ ترافیکی بیان کرد: پیشنهادی در این مورد مطرح شده است که بر این اساس تعدادی از صاحب نظران و متخصصان حوزه ترافیک کشور با هزینه فرمانداری این محدودیت‌ها را مورد بازنگری قرار دهند و در شرایطی که تمامی جوانب امر به شکل اصولی مورد مطالعه قرار بگیرد می‌توانیم زمینه اجرای این طرح را در آینده ایجاد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون اجرای طرح کارت پارک در شهرضا گفت: اصل اجرای طرح کارت پارک در شهرضا خلاف قانون است و چنانچه شهروندان در این زمینه شکایتی داشته باشند دست‌اندرکاران اجرای این طرح باید پاسخگو باشند.

در ادامه این جلسه شهردار شهرضا طی سخنانی با اشاره به اینکه بحث اجرای محدویت‌های ترافیکی در برخی نقاط شهرضا از چندین سال گذشته مطرح بوده است، افزود: در زمینه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در شهرضا بحث توافق با کسبه و بازاریان مطرح نبوده است.

شهریار خان احمدی بیان کرد: لزوم اجرای این طرح از سال‌ها قبل در راستای تحقق ترافیک روان در نقاط مختلف شهر مطرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه پس از آزادسازی انتهای خیابان حکیم‌اسدالله از بهمن ماه سال گذشته بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرضا مطرح شده است، بیان کرد: در حال حاضر عموم مردم از اجرای این طرح اظهار رضایت داشته‌اند و البته لازم است که در این زمینه نظرسنجی جامعی انجام بگیرد.

شهردار شهرضا در ادامه با اشاره به وضعیت جمعه بازار شهرضا و مشکلات ناشی از آن تصریح کرد: از آنجایی که این بازار چهره شهر را زشت جلوه می‌دهد شهرداری با توجه به وضعیت فعلی با فعالیت جمعه بازار مخالف است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرضا به هیچ عنوان برای خود در اجرای این طرح نقشی قائل نیست بلکه براساس درخواست شورای ترافیک شهرضا این طرح ارائه شده است.

در ادامه این جلسه سایر اعضای شورای ترافیک شهرضا به بیان نقطه نظرات خود در زمینه اجرای این طرح پرداختند و فیض‌الله ناظم نماینده کسبه خیابان آیت الله دکترشهید بهشتی(ره) نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات مجموعه اصناف فعال در حوزه اجرای این طرح در راستای حل مشکلات و معضلات موجود ترافیکی شهر پرداخت.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول