اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان:

25 درصد مطالبات بانک مسکن زنجان مربوط به مسکن مهر گروهی است

خبرگزاری فارس: سرپرست امور شعب بانک مسکن ‌زنجان گفت: 25 درصد مطالبات بانک مسکن استان ‌مربوط به مسکن مهر گروهی چهار خانوار است که هنوز وصول نشده است.‌

25 درصد مطالبات بانک مسکن زنجان مربوط به مسکن مهر گروهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهروی دوشنبه‌شب در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: در شهرهای بالای 25 هزار نفر از سوی بانک مسکن به 3 هزار 210 واحد معادل 703 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک به 2 هزار و 300 واحد است، افزود: در مجموع برای این تعداد، 4 هزار و 710 میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده است.

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان از جذب 23 برابر اعتبارات نسبت به اعتبار اولیه در شهرهای بالای 25 هزار نفر از سوی این بانک خبر داد و افزود: اقدامات استان در این زمینه مطلوب است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به 456 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر تصریح کرد: مجموع تسهیلات ارائه شده به 3 هزار و 636 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر معادل 725 میلیارد ریال است.

زهروی با بیان اینکه پنج برابر اعتبار اولیه اعتبار از سوی این بانک در شهرهای زیر 25 هزار نفر جذب شده است، افزود: عملکرد استان در این حوزه مطلوب بوده است.

وی با اشاره به معرفی 23 هزار و 949 نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر تصریح کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز 3 هزار و 640 نفر معرفی شده است.

*معرفی 4635 واحد به بانک مسکن استان زنجان

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه در زمینه بافت فرسوده یک‌هزار و 370 نفر معرفی شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 4 هزار و 653 واحد به بانک مسکن معرفی شده است.

وی عدم ارائه سند تفکیکی و صورتحساب را از مشکلات این بانک عنوان کرد و افزود: ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

زهروی با اشاره به مشکلات مسکن گروه‌های چهار خانواری تصریح کرد: عدم سنخیت فرهنگی از مشکلات این نوع مسکن در استان است.

وی بر ضرورت حل مشکلات مسکن مهر در استان تاکید کرد و افزود: استان زنجان موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه داشته است که ضروری است با حل مشکلات زمینه توسعه بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول