اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دستور استاندار خوزستان

بانک کشاورزی پرونده‌های ناقص را عودت می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به دستور استاندار، بانک کشاورزی موظف شد پرونده‌های تکمیل نشده مربوط به طرح‌های کشاورزی را در هفته جاری به ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان‌ها عودت دهد.

بانک کشاورزی پرونده‌های ناقص را عودت می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خوزستان، کیخسرو چنگلوایی اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسه اخیر ستاد کارگروه اجرایی طرح توسعه کشاورزی خوزستان و با دستور استاندار مقرر شد بانک کشاورزی تمام پرونده‌هایی را که مستندات آن‌ها تکمیل نشده است‌، ظرف هفته جاری به ستادهای شهرستانی طرح توسعه کشاورزی برای تکمیل عودت دهد.

وی از افزایش نرخ تسهیلات برای این دسته پرونده‌های عودت داده شده خبر داد و افزود: پرونده‌های عودت داده شده از سوی بانک در این مرحله و همچنین پرونده‌های متقاضی تسهیلات جدید پس از بررسی و تصویب در کارگروه شهرستان از تسهیلات سال جدید با نرخ کارمزد بالا‌تر از 7 درصد فعلی بهره‌مند می‌شوند.

چنگلوایی با تأیید خبر افزایش بانک‌های عامل طرح توسعه کشاورزی، اظهار داشت: تعداد بانک‌های عامل طرح از یک بانک در حال حاضر به شش بانک افزایش یافته است و این احتمال وجود دارد که در سال آینده این تعداد نیز افزایش پیدا کنند.

انتهای پیام/2247/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول