اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خاش اعلام کرد

احداث هشت میدان جدید و بوستان محله‌ای در خاش

خبرگزاری فارس: شهردار خاش گفت: هشت میدان جدید و بوستان محله‌ای تاکنون برای توسعه فضای سبز در خاش احداث شده است.

احداث هشت میدان جدید و بوستان محله‌ای در خاش

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فضای سبز از مولفه‌های زندگی انسان به ویژه شهرنشینان است که گسترش آن تا حد زیادی می‌تواند آلودگی‌های ناشی از دود خودروها و کارگاه‌های تولیدی را کاهش دهد و به زیباسازی شهرها نیز کمک زیادی کند.

وی گفت: فضای سبز تنها نقطه امید برای ساکنان شهرستان خاش برای رهایی از مسومیت هوا و بهره بردن از اکسیژن تازه است.

شهردار خاش گفت: کارهای عمرانی در بحث جمع‌آوری زباله‌های سطحی بلوار و میادین، زیرسازی، آسفالت معابر شهر، از جمله طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری است.

وی بیان داشت: جاده سلامت در بخش غربی کوه پنج انگشت ایجاد شده که از این جاده برای پیاده روی عموم مردم مورد استفاده قرار گرفته است.

کرد ادامه داد: افزایش سرانه فضای یکی از اهداف مهم ما و یکی از نیازهای شهروندان هر جامعه‌ای است.

وی افزود: شهرستان خاش دارای اقلیم گرم و خشک است و میانگین بارش سالانه در شهرستان خاش 174.9میلی‌متر و متوسط دمای آن از هفت درجه سانتی‌گراد الی37 درجه سانتی‌گراد تغییر کرده است.

شهردار خاش گفت: یکی از معضلات شهرستان خاش طرح 86 کیلومتری کانال آب رسانی استان که 20 کیلومتر آن انجام شده است و امیدواریم این طرح به زودی به اتمام رسد که تاکنون 70 درصد مشکلات آب رسانی را حل کرده‌ایم.

وی بیان کرد: ساخت هشت میدان جدید، بوستان محله‌ای، جداسازی شبکه آبرسانی شهری از فضای سبز از جمله فعالیت‌های مهم شهرداری خاش است.

کرد با اشاره به پروژه‌های شهرداری خاش در دهه مبارک فجر، افزود: افتتاح کانال‌های سنگی در محله قلندر زهی و افتتاح پیاده روسازی در خیابان سعدی از جمله پروژه‌هایی است که برای دهه مبارک فجر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/75004/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول