اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران:

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از اهم وظایف هر فرد مسلمان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در دیدار با خانواده سردار شهید سعید مهتدی در شهرستان پیشوا بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از اهم وظایف هر فرد مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی به اتفاق ریاست عقیدتی سیاسی شرق استان تهران، فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان پیشوا، فرماندار و رئیس شورای شهر با خانواده معظم سردار شهید سعید مهتدی دیدار کردند.

حسن فتحی در این دیدار با اشاره به این آیه شریفه «گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه ایشان زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خوردند» اظهار داشت: شهدا مانند ستارگانی هستند که نام یکایک آنها در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد. 

وی در ادامه عنوان کرد: همه ما وظیفه قدردانی و امتنان از مقام والای شهدا را بر عهده داریم، چرا که شهید جان خود را به بهترین حالت ممکن برای دفاع از دین خدا نثار کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهادت دلیرمردان بود که این انقلاب را در برابر دشمنی‌های دنیای کفر و استکبار جهانی پابرجا نگاه داشت، همین خون‌های پاک هم سبب افزایش قدرت انقلاب و ضمانت بقای آن خواهد بود.

این گزارش حاکی است، فتحی ضمن دلجویی از خانواده شهید مهتدی هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهید گرانقدر تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول