اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مشاور وزیر دفاع و امام جمعه خیرآباد با خانواده‌های شهدا عنوان شد

شهدا سمبل صبر و استقامت هستند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر دفاع به همراه امام جمعه خیرآباد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

شهدا سمبل صبر و استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش احمد صلواتی‌پور و حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده ضمن دیدار با خانواده شهدا، آنان را سمبل صبر و استقامت دانسته که نسل جوان با الگوبرداری از منش شهیدان می‌توانند تأثیرات شگرفی بر رفتار و عمل خود ایجاد کنند.

شهدا مظهر پاکی، مردانگی و جوانمردی هستند

مشاور وزیر دفاع در حضور خانواده شهدا، شهیدان را نعمتی برای انقلاب دانست و اظهار داشت: شهیدان نعمتی برای انقلاب هستند و در حال حاضر این عزیزان الگوی مظهر پاکی، مردانگی و جوانمردی به‌شمار می‌روند.

صلواتی‌پور در ادامه به ثمره شهادت در طول دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: ثمره شهادت شهدا حفظ انقلاب است که با خون خود علاوه بر آبیاری درخت نهضت انقلاب ایران اسلامی، عزت و آزادگی را به دنیای اسلام ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اعتقاد و باور جوانان گفت: باید جوانان امروزی باور و عقیده شهدا و جانبازان را سرلوحه عمل خود قرار دهند تا بتوان با عظم راسخ آنان در مقابل هر تهدید و توطئه دشمنان ایستادگی کرد.

جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

امام جمعه خیرآباد نیز در ادامه از خانواده شهدا به ‌عنوان ولی نعمتان جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: باید با اعمال و رفتار خود راه شهدا را ادامه داد چراکه جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده اظهار داشت: همه ما  باید در هر برهه زمانی بر حرمت این عزیزان صحه گذاریم.

امام جمعه خیرآباد در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار خانواده شهدا به‌عنوان یک خدمتگزار در راه اعتلای جامعه ایران اسلامی قدم برداریم تا عزت و سربلندی ایران اسلامی همچون نور در تارک زمانه بدرخشد.

گفتنی است، در این دیدارها، مشاور وزیر دفاع و امام جمعه خیرآباد از نزدیک با خانواده‌های شهید محمد حسن حبیبی، مهدی خانی و حسن رضاخانی به گفت‌وگو نشستند.

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول