اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهاوند:

ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بهترین شرایط قرار دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: به برکت خون شهدا ایران اسلامی امروز در بالاترین و بهترین شرایط اجتماعی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در سطح منطقه و جهان قرار دارد.

ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بهترین شرایط قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری صبح امروز در جمع اعضای ستاد یادواره‌های شهدای نهاوند اظهار کرد: آن چه که ایران اسلامی را از دیگر کشورهای منطقه و جهان متمایز کرده است ولایتمداری، وجود روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

وی ادامه داد: وظیفه مسئولان ترویج بیشتر و بهتر فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری در بین افراد جامعه است.

سرپرست فرمانداری نهاوند به بروز مشکلات اجتماعی و به ویژه اقتصادی در سطح دولت‌ها و ملت‌های منطقه اشاره کرد و افزود: وقتی مردم مسئولان را از خود بدانند و در انتخاب مستقیم آنها نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند قطعاً نتیجه‌ای دلخواه مردم در پی خواهد داشت که موجب بقا و ماندگاری خواهد شد.

وی  دوری از مردم را در اکثر کشورهای منطقه را موجب بروز مشکلاتی برای مردم در این کشورها ذکر کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران وجود مسئولانی مردمی است که توانسته‌اند با حضور همیشگی و مداوم در بین مردم نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

ظفری برپایی یادواره‌های شهدا را موجب تقویت بنیه فرهنگی، معنوی و اجتماعی در سطح جامعه خواند و ابراز کرد: آن چه که مسلم است این است که شهدا به هیچ وجه به برپایی یادواره‌ها توسط ما نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که باید با برپایی یادواره‌های شهدا چراغ راهی را برای خود برگزینیم.

وی به نقش مردم شهرستان نهاوند به ویژه جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم این شهرستان به ویژه تعدادی از جوانان ولایتمدار تحت رهبری و مدیریت حاج محمد طالبیان با تشکیلاتی منسجم به نام شهدای گروه ابوذر توانستند در دوران خفقان ستم‌شاهی لرزه بر پیکره رژیم شاهنشاهی انداخته و موجبات رعب و وحشت آن را فراهم آورد.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان اظهار کرد: در طول سال بیش از 30 مراسم یادواره شهدا در سطح شهرستان نهاوند برپا می‌شود که نیازمند افزایش غنای این مراسم هستیم.

شهرستان نهاوند بیش از 850 شهید بزرگوار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول